HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 ZAPPulsen pulserar vidare...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/02/10 :  23:35:13  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Hej,

Ser på LCAudio's site att det har kommit lite uppdateringar sen jag var där sist (vilket var en tid sedan).

ZAPPulsen:

...verkar ha fått sig några uppdateringar.

5200DKK vill dom ha för en komplett byggsats. Jag tänker på XLS subb, tillsammans med ett integrerat aktivt filter och sen njuta av välljud...

För er som undrar om det låter bra kan jag vara svara : SJÄLVKLART, den har ju blå lysdioder ju!

Ser inte ut till å vara mkt...men när jag testade en tidig version, så spelade det väldigt bra redan då!

...med uppdateringarna är detta helt klart intressant! 200 watt i en liten ask...och detta till små pengar och på liten plats! Härligt!

Smått lyrisk! ;-)

// Pär

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2003/02/11 :  00:15:06  Show Profile Send Nagref a Private Message
Lysdioderna verkar vara något hämtat från en Predator.... eller en Krell! (för predatorena har ju röda dito...)

Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi
VD för Acoustic Landscape
R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Go to Top of Page

Jadde
Member

1166 Posts

Posted - 2003/02/11 :  00:27:23  Show Profile Send Jadde a Private Message
Öh, varför har den tre lysdioder?
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/02/11 :  08:37:26  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
quote:
Originally posted by Jadde

För att tre är fler än en!??

Vet inte om det är nån cool grej som gör att en lyser efter att kortslutning inte föreligger, sen nån annan test osv...

// PÄr E
Go to Top of Page

paradis_oscar
Får jag lov?

628 Posts

Posted - 2003/02/13 :  10:00:31  Show Profile Send paradis_oscar a Private Message
quote:
Originally posted by epkpeng

quote:
Originally posted by Jadde

För att tre är fler än en!??

Vet inte om det är nån cool grej som gör att en lyser efter att kortslutning inte föreligger, sen nån annan test osv...

// PÄr E

hmmm... låter krell...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000