Efter mycket vånda och stor tvekan har jag bestämt mig, jag säljer min anläggning då jag inte har tid att njuta av den. eAR 202 slutsteg 3000kr
Jungson ja-1 2500 kr (fjärren i trä funkar inte men annars mycket gott skick)
Musical fidelity x-dac v3 2500kr
M2tech hiface omvandlare usb till spdif 1000kr
The Boris högtalare transmissonline högtalare med entums driver i kugelwellerhorn. http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=72855 Låter fantastiskt bra men mår bäst av aktiv delning (följer med passiv delningsfilter). pris, halva nypriset för elementen 4500kr OBS väger ca 105 kg styck och hornen är nu vita
Fantastiskt fin stereobänk i svart mdf och rostfritt. 94cm hög och fyra hyllplan med rostfria sandfyllda platåer som stereodelarna står på med måtten bredd:44cm x djup:35cm. Mycket stabil, väger ca 100kg så din anläggning vilar tryggt i denna bänks famn. 2000kr
Har inga bilder men skickar gärna på mms eller mejl om ni vill. Kan pruta något på priserna men inte mycket. Paketpris 12000kr vid snabb och smidig affär och då slänger jag med en Asus minilaptop med installerad Jriver samt Ekk kabel som jag använt som hötalarkabel. Välkomna att provlyssna om ni vill.
Har endast högtalarna kvar nu. Har funderat lite, de har en känslighet på 93db och jag kan tänka mig att byta dom mot något med högre känslighet för då behöver jag inte "kräma" på lika mycket för att få basen. DIY funkar skitbra och bytesvärdet blir 4500kr.
På grund av jobbig ekonomi så sänks priset till 2500kr om någon hämtar dom innan den 18/1. Efter detta går högtalarna upp i pris igen Ta chansen att köpa dessa för kaffepengar