HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Nya erbjudande, Engelholm Audio
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/02/11 :  19:56:55  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message

Nya erbjudande på Engelholm Audio
http://www.engelholmaudio.com
->Nyheter->Erbjudande

Nyheterna inkluderar:
  • Peerless XLS basar
  • Scan Speak 9700
  • Admon-projektet

mvh
// Engelholm Audio

Edited by - epkpeng on 2003/02/12 09:48:27

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2003/02/11 :  21:07:26  Show Profile Send Nagref a Private Message
Spännande!

Men du Pär, har du inte copyrights för i år???

Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi
VD för Acoustic Landscape
R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/02/11 :  21:36:02  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Nu förstår jag inte...du måste sett fel - kolla igen! ;-)

// Pär, en jäkel på Sed...
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2003/02/11 :  23:09:39  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Ekpeng.
Inte för att det stör mig ett enda dugg.Tvärtom.
Men: skall man göra reklam eller annons för sina egna/saluförda produkterpå hififorum? Säljes kanske?
För min personliga del är det helt OK, men jag trodde att det var ett reklamfritt forum, så tillvida att när medlemmarna gick ut till forumet skulle egen sak defenieras.

Som sagt, för min egen del funkar det alldeles utmärkt som det gör i detta fall. Jag har inga invändningar.
Det är alltså en stilla undran snarare än kritik.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/02/11 :  23:59:13  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Enstaka inlägg med nyheter är OK enligt reglerna som finns. Dom hoppas jag att jag följer.

vänligen
// Pär Engelholm
Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2003/02/12 :  18:58:25  Show Profile Send Neodynium a Private Message
Har ju varit ok hela tiden att lägga in nyheter här... även för de som äger hifibutiker/generalagenter... bara kul med nytt ju. Man måste ju inte köpa...

Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2003/02/12 :  19:53:16  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Som jag sa, och vidare med korrespondans med ekpeng, så har jag intet emot detta på något sätt.
Jag ville bara veta hur det förhöll sig.
Själv tycker jag att man kan lägga in nyheter när dessa uppenbarar sig. Enbart bra för min del, eftersom jag är rätt kass på att leta reda på dem själv.
Så för att avsluta "debatten" ville jag bara veta spelreglerna. Inget annat. Det var inte riktat som kritik till någon. Alls.
För övrigt så välkommnar jag varje uppslag till nyheter eftersom det ger mig mer att tugga på.
Mer sånt.

quote:
Originally posted by Neodynium

Har ju varit ok hela tiden att lägga in nyheter här... även för de som äger hifibutiker/generalagenter... bara kul med nytt ju. Man måste ju inte köpa...

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

Cliff Barnes
Member

72 Posts

Posted - 2003/02/17 :  01:26:00  Show Profile Send Cliff Barnes a Private Message
quote:
Originally posted by epkpeng

Enstaka inlägg med nyheter är OK enligt reglerna som finns. Dom hoppas jag att jag följer.

vänligen
// Pär Engelholm

Skulle iofs bli lite irriterande om många fler butiker började lägga in "enstaka inlägg" med sina senaste erbjudanden o länkar till deras internetbutik.
Kan bli rörigt..

Im not a loser
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/02/17 :  07:45:15  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Tvärtom, alla företag är välkomna att lägga nyhetsinfo här och du och de andra deltagarna på forumet kan också posta nyheter, skvaller etc.

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000