Då min nya för/slutstegs komb saknar hörlursutgång så har jag en liten fundering... Eftersom jag kör med trådlösa lurar så borde man kunna köra utan separat lursteg eller? Om det går hur? Cd direkt till sändare?
Då min nya för/slutstegs komb saknar hörlursutgång så har jag en liten fundering... Eftersom jag kör med trådlösa lurar så borde man kunna köra utan separat lursteg eller? Om det går hur? Cd direkt till sändare?
Dom flesta trådlösa lurar kan väl köras på antingen lurutgång eller linjeutgång? Koppla sändaren till preout (om du har två) eller tapeout. Du tjänar nog inget på att koppla in en separat lurförstärkare! De fördelar en sådan kan ge förstörs av överföringen mellan sändare/mottagare.
Måste väl finnas nån sändare till dina hörlurar. Radiovågor går den väl på. Och sändaren måste pluggas in nånstans på din förstärkare eller cd om den har nån hörlursutgång. Rare these days!
SZR: Jag har en 5 pin(din) outpot. Kan jag använda den? Vad behöver jag köpa för kablar?
Brummel: Ja det finns en sändare det är därför jag undrar om jag kan pluga in den i något annat än en lur utgång då det inte finns någon sådan på min nya stärkare