HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Feastrex Field Coil och Altec 416A Altec sålda!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bappe
Member

60 Posts

Posted - 2015/04/10 :  16:11:59  Show Profile Send bappe a Private Message
Hej,

Som en del av er kanske vet så var jag tidigare distributör för Feastrex i Norden och Baltikum. Det är inte längre fallet seedan stt par år då Hal Teramoto lämnat Feastrex och jag inte heller är så intresserad av att kränga grejjer, roligare att köpa och använda!

Jag har ett par av mina egna som jag vill sälja för att ge plats åt nya bredbandarprojekt. Det är ett par av den tyngre sorten, D9e1, 9 tummare med fältspolemagnet. Konsumentpriset var för ett par år sedan ca 130.000:- för ett par. Jag kan tänka mig att släppa dom för 39.000:-, prutat å klart! Detta är en bra bit under distributörsnetto. Ingår gör också ett reglerat spänningsaggregat.


Har också ett par Altec Lansing 416A baselement, med orginalkoner och i mycket bra skick som jag vill ha 4000 spänn för.

Priserna ovan gäller för par i båda fallen :)

Prylarna finns i Landskrona.

Mvh,
Anders

Blir lika ledsen varje gång ungarna tror att Zappa är att byta kanal på dumburken.......

Edited by - bappe on 2015/04/13 23:46:13
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000