Funderar på att skaffa en begagnad X-Ray om jag kan få tag i en. Borde väl inte vara så svårt, med tanke på att den såldes relativt länge och att den (om jag inte fått det helt om bakfoten) blev rätt så populär. Man har ju läst många positiva omdömen i både svensk och utländsk hifi-press, men jag skulle vilja höra lite synpunkter från er som äger en. Är den nåt att ha...
Om du har en som ligger och dräller så är jag mycket intresserad.
Men det är bra. Ruskigt bra. Jag har jämfört med ganska mycket nu... Och den är mycket stark på många fronter. Speed, timing och värme. Bl.a. Klart rekommenderbart beg-köp. Att den sen är skitsnygg gör ju inget heller...
hmm jag planerar inte på att behålla regan dock men jag ska testa base förr eller senare det känns lite onödigt bara att köpa en till en apparat jag inte kommer behålla
hmm det brukar vara en sak man märker ja det brukar bli lugnare och mer detaljerat också du borde testa hemma dock det är mkt enklare att urskilja saker där =)
Dina högtalare är ju mycket bra och dina förstärkare skulle åtminstone jag kunna begå brott för att komma över
Men Rega planet känns lite som en outsider i din anläggning även om jag har svårt att tycka illa om ett sådant kul hifimärke. Bra prylar till löjliga priser oftast. Däremot är väl inte Rega direkt det mest högupplösta och tydliga man kan hitta.