HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Sansui AU-11000 SÅLD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2015/05/31 :  17:29:52  Show Profile Send elektronror a Private Message
Nyligen genomgången där bla. ett par elektrolyter i skyddskretsen för högtalarutgången byttes ut samt alla potentiometrar/knappar/vred blev rengjorda.

Alla in samt ut-gångar fungerar som de ska utan oljud eller andra problem.

Som synes på bilderna har ett par rattar några märken men för övrigt är den väldigt fin.

Finns mycket information på nätet. Här hittar ni lite specifikationer.
http://www.hifiengine.com/manual_libr#8230;/sansui/au-11000.shtml

Hämtas med fördel i Jönköping. Då får du även självklart provlyssna på plats innan köp.
Kan skicka men köparen står för frakten. Förskottsbetalning via Paypal, banköverföring eller Swish är ett måste i så fall.

Här finns det bilder.
http://www.blocket.se/vi/60813091.htm

För den som vill kan jag erbjuda att göra en så kallad ''recap''. Då byter jag ut allt som inte är åldersbeständigt så som elektrolyter. Säg till så gör jag en prisuppfattning.

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M

Edited by - elektronror on 2015/06/05 19:51:41

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2015/06/05 :  19:51:27  Show Profile Send elektronror a Private Message
Såld.

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000