HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Skiljetrafo sökes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2015/09/04 :  10:40:26  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jag söker brumfri skiljetrafo i stockholmstrakten.

Skicka PM eller mail fredrik snabel-a vemsom.se
Tack på förhand!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"

esl
Upptäckare! Mästar-Harry 2007, 200.000-klubben

2578 Posts

Posted - 2015/09/08 :  22:08:36  Show Profile Send esl a Private Message
Jag har.... samt ETT par JBL basar... de andra 8 st har gått åt, som smör i närke.
Om du fortfarande är intresserad?
Kan ev fixa fram 2 st till om du vill ha 4st men då kanske det inte blir kompispris (polares element)

Hojjta om du är på väg förbi så kan du få klämma på dom.
Sålde två till en kompis igår som höll på att tappa ena elementet när han skulle lägga det i bagaget. Ojj va tungt det var. Jamen hallå eller.... men maken till låg dist i ett baselement det får man leta efter... tror att JBL gör dom grymmaste elementen. martinsson och cirklomanen snackar om B/C men jag tycker inte att dist siffrorna imponerar... har du hört B/C basar??

Innovare necesse est.
Det är ännu häftigare utan baffel.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000