HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Audionet AMP 4. 4-kanalsslutsteg. Defekt **Såld**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mickejohansson
Member

66 Posts

Posted - 2017/11/03 :  12:44:09  Show Profile Send mickejohansson a Private Message
**Såld**

Hejsan!

Jag har ett 4-kanalsslutsteg från Audionet (silver) som är defekt. Jag är inte händig och orkar inte ta tag i det själv, utan har nu
köpt nya slutsteg istället.

Så ifall det finns några händiga personer där ute, har ni möjlighet att köpa ett superhärligt slutsteg.

Ljudet försvinner ibland från någon av de fyra kanalerna. Försvinner aldrig från alla kanaler samtidigt, men alla kanaler verkar kunna tappa ljudet, vad jag har hört. Det kan spraka till
lite försiktigt och ljudet försvinner en stund, för att sedan komma tillbaka. Startar man om slutsteget så är ljudet tillbaka
direkt. Det händer inte så ofta, och jag upplever att det oftare inträffar när slutsteget är kallt.

Slutsteget finns hos mig i centrala Stockholm.
Slutsteget kostade 50.000kr nytt, så det är svårt att uppskatta något pris för det nu när det är defekt. Skicka ett mail så kan vi komma fram till något.

Orginalkartong och manual finns. Dock är den väldigt tung 28kg, så kanske problematisk att skicka.
http://en.audionet.de/machines/amp-iv/

Vänlig hälsning Mikael

**Såld**


- Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waivin' free


Edited by - mickejohansson on 2017/11/05 10:45:52
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000