| Author |
Topic  |
|
Wolfie
Member

752 Posts |
Posted - 2003/04/01 : 11:50:00
|
Jensevik: Jodå det går att jobba i Strfrs ;) Jobbar på min och min fars företag. Säljer processutrustning/bygger anläggningar inom all möjlig processindustri. Förstärkarbygge som är billigt = Nelson Pass Zen (förrutom kylflänsarna då). Jensevik kika in på www.epanorama.net där finns loads med förstärkarbyggen som kan passa din trafo :).
dajz: Nämen va trevligt! En té Värmlänning ;) ProAc kloner sa du... Hmm får man kanske komma över o lyssna på dem någon gång? Är lite nyfiken på dé där klonerna. |
Ingen ordning utan kaos! |
 |
|
|
dajz
Member

325 Posts |
Posted - 2003/04/01 : 13:16:59
|
| klart man kan bjuda på en kopp och lite musik... |
 |
|
|
jonasz
Member

2543 Posts |
Posted - 2003/04/01 : 16:39:18
|
Hej!
Är också från Kristinehamn, vi verkar vara några här... |
You'll Never Walk Alone... |
 |
|
|
Jensevik
Member

513 Posts |
Posted - 2003/04/01 : 17:31:11
|
| Vi kanske får ordna en Hi-Fi / DIY-träff i Kristinehamn?? |
"It takes a joyful sound To make the world go round" |
 |
|
|
Wolfie
Member

752 Posts |
Posted - 2003/04/01 : 20:19:01
|
Jensevik: Det tycker jag låter sketskoj!!! :)
Bara att bestämma datum och plats... Skickar upp en ny tråd... |
Ingen ordning utan kaos! |
 |
|
|
zix
Hifi-Barista

954 Posts |
Posted - 2003/04/02 : 01:38:25
|
Göteborg för utsocknes. Sävedalen, Pattille för insocknes. Här står ett par The End mkIII monosteg ännu efter fem år och spelar i sina skräplådor. En del annat smått har det väl blivit också, men annars är grundregeln att här blir väldigt ofta sällan någonting klart snart. Den närmsta framtidens projekt är att ett par hålplåtar kreativt skall fyllas med 6sn7-rör och annat löst i elektronikväg för att imorgon eller inom de fem närmsta åren fås att fungera som linjesteg (Foz line amp). Jag kan lova att ta med min helikopter-Remus till allmän/munter begabbelse och bespottelse på nån trevlig DIY-happening i trakterna av stan i typ Göteborg, typ snart-klart. Eller kanske rentav hålplåts-Foz? Kul vore det att ses iaf. |
En IEC-baffel är 135 cm bred och 165 cm hög, med högalarelementet monterat 15 cm i sidled och 22.5 cm upp från skivans mittpunkt. |
 |
|
|
marcus_ec
Member

2396 Posts |
Posted - 2003/04/04 : 11:19:28
|
Skåne! Skåne äger! Närmare bestämt i Hässleholm, änså länge, sen får vi se vart det banar i väg!
Skåne, Skåne, Skåne, Skåne, Skåne, Skåne! |
 |
|
Topic  |
|