HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Heco info???
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Sajtam
Starting Member

26 Posts

Posted - 2003/02/24 :  14:31:43  Show Profile Send Sajtam a Private Message
Jag har letat febrilt efter lite info om mina Heco Xenon 400, men det enda jag hittar är massor av tyska, ryska, polska, och annat icke användbart material.

Det ja är ute efter är andra som har erfarenheter om dessa...men det verkar hopplöst. Jag tycker dom är skitbra - å billiga, men har ingen att bolla detta med

Så om någon läser detta och vet var man kan få lite mer info - skriv gärna! Tycker ni att det är skräp, så vill jag gärna veta detta.

När jag inhandlade dessa på Tele-hå GBG, så tyckte jag att de lät klart bäst av alla högtalare jag testade i prisklassen 3000-7000. Därför tycker ja det är konstigt att dom inte är mer omtalade i dessa sammanhang

Poze
Member

79 Posts

Posted - 2003/02/24 :  15:16:12  Show Profile  Visit Poze's Homepage Send Poze a Private Message
Vad jag hört så är det samma element som fanns/finns i Heco Mythos om nu det kan vara intressant
Go to Top of Page

Sajtam
Starting Member

26 Posts

Posted - 2003/02/25 :  06:53:26  Show Profile Send Sajtam a Private Message
Det hade jag faktiskt ingen aning om! Men det känns ju tryggt i så fall...Mythos serien har jag bara hört gött om...
Go to Top of Page

bjarne
RödaTråden vinnare

778 Posts

Posted - 2003/02/25 :  15:20:51  Show Profile Send bjarne a Private Message
jag antar att du varit inne på hecos hemsida www.heco-audio.de
Go to Top of Page

bjarne
RödaTråden vinnare

778 Posts

Posted - 2003/02/25 :  15:22:30  Show Profile Send bjarne a Private Message
och för övrigt tycker jag att du gjort ett strålande val om du var ute efter golvhögtalare som inte fick kosta mer än ca 4kkr. Finlir för den pengen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000