Det är mest en synvilla(optikvilla?). Det är i det närmaste en liksidig triangel nu. Men det med toe in och inspelningen stämmer säkert bra Jag ska nog testa att försöka ha högtalarna lite längre isär ikväll. Det är ju bara en temporär möblering då högtalarna inte ska bo här framöver också
Det var ett tag sen jag uppdaterade den här tråden. Egentligen har det inte hänt så mycket. Men lite bilder har jag iaf
Först en liten bild på hur man inte ska bygga saker
Det här är mitt lilla bygge av optokopplarvolymkontrollen med optokopplare från Bernts gruppköpt(Tack Bernt!). Just nu har jag ingen låda till den och jag ville bara testa hur den funkade. Men förhoppningsvis så kan jag få ihop en låda snart
Sen fick jag ett brev nyss...
...som innehöll det här 4st CS8414, 2st PCM1704U-K och en DF1704
Det här paketet närmare bestämt! Undrar vad man kan tänkas hitta i det?
Jo det här 25 par RCA-honor!
Läckra RCA-kontakter må jag säga
Sen har jag tyvärr inte nå mer bilder att visa upp för tillfället. Jag kan ju dock ge en ledtråd på att jag har beställt 16kg aluminium och väntar på ett svar på ett mail så blir det kanske 28kg tyskt stål och koppar också
Det finns saker i görningen. Aleph skrotades men det blev ett ett par andra steg. Dessa är dock inte färdigbyggda i dagsläget utan endast ihoplödda. Räkna med ett år eller två med dagens takt