HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Vitus Audio Demo hos Mårten Design
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Peter S
Member

1060 Posts

Posted - 2004/04/21 :  14:25:59  Show Profile Send Peter S a Private Message  Reply
Shaft: Du har rett. Jag håller mig lugn. Lovar!
Go to Top of Page

Vitus Audio
Vitus Audio

20 Posts

Posted - 2004/04/21 :  21:00:55  Show Profile  Visit Vitus Audio's Homepage Send Vitus Audio a Private Message  Reply
Hejsa Alle sammen

Først og fremmest en STOR tak til Mårten Design for invitationen, samt alle der trodsede det gode vejr og slog vejen forbi. Samtidig må vi jo takke for de mange rosende ord om lyden dette er absolut et af de bedste setups vi har oplevet, det skulle være cool at have et sådant sæt Coltrane hjemme

Vi håber at kunne gøre dette om igen til efteråret - måske endda en større tour kunne planlægges, så vi ikke "snyder" Stockholm folket.

Samtidig fik vi lovet en del besøgende, at vi nok skal holde jer informeret om udviklinge at pladespilleren

Skulle der være spørgsmål til vores udstyr af en hvilken som helst slags, skal vi nok forsøge af besvare disse efter bedste evne.

Endnu en gang mange tak for en overordentlig vellykket og trevlig helg.

Mvh
Hans-Ole Vitus
Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2004/04/21 :  22:09:51  Show Profile Send Neodynium a Private Message  Reply
Det var synd man missade det! Jag hoppas ni kör igen någon gång!


Go to Top of Page

Vitus Audio
Vitus Audio

20 Posts

Posted - 2004/04/22 :  07:17:53  Show Profile  Visit Vitus Audio's Homepage Send Vitus Audio a Private Message  Reply
Hejsa,

Det ommer vi til, måske enda på næste High End messe i Stockholm - hvem ved

Mvh
Vitus
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2004/04/24 :  10:41:52  Show Profile Send whiskyman a Private Message  Reply
Hej Vitus hoppas att Ni är med på Hifimässan nu på Arken i september i.Hade gärna hört era förstärkare. MvhKristofer

Edited by - whiskyman on 2004/04/24 10:45:39
Go to Top of Page

Vitus Audio
Vitus Audio

20 Posts

Posted - 2004/04/24 :  10:53:43  Show Profile  Visit Vitus Audio's Homepage Send Vitus Audio a Private Message  Reply
Hejsa Whiskey

Det kunne tænkes - hvor får vi mere info om denne messe?

Mvh
Vitus
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/04/24 :  12:13:12  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Jag tror att det är HIFI-Consult som är med och anordnar den.
Hör dem dem (sladd)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2004/04/24 :  12:41:48  Show Profile Send whiskyman a Private Message  Reply
Hej Vitus. Ja det är Hifi Consult som anordnar denna mässa.Kontakt nås via:
Butiken Telefon: 0322 - 166 10
Samt även adressen:

www.hificonsult.se

Hoppas att det är till hjälp. MvhKristofer

Edited by - whiskyman on 2004/04/24 12:43:52
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/04/24 :  20:20:58  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Ja, Arken är ju största mässan så där måste ju Vitus vara med!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Vitus Audio
Vitus Audio

20 Posts

Posted - 2004/04/24 :  20:32:38  Show Profile  Visit Vitus Audio's Homepage Send Vitus Audio a Private Message  Reply


Har taget kontakt til butikken og afventer svar med detaljer om mulighederne - håber vi ses!?

Mvh
Vitus
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/04/25 :  09:08:12  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Har Vitus en hemsida?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Vitus Audio
Vitus Audio

20 Posts

Posted - 2004/04/25 :  09:11:43  Show Profile  Visit Vitus Audio's Homepage Send Vitus Audio a Private Message  Reply
www.vitusaudio.com

Denne vil blive kraftigt opdateret over sommeren. Vi skal have skiftet alle billederne, samt have meget mere info på om vore egne produkter - import vil langsomt glide ud :)

Mvh
Vitus

Edit: Rättade till länken. MVH Bernt

Edited by - Bernt Jansson on 2004/04/25 09:22:41
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/04/25 :  09:25:48  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Informativ site!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Vitus Audio
Vitus Audio

20 Posts

Posted - 2004/04/26 :  14:25:50  Show Profile  Visit Vitus Audio's Homepage Send Vitus Audio a Private Message  Reply
Jo tak Bernt,

Men vi modtager gerne konstruktiv kritik, på hvordan vi kan gøre den endnu bedre :)
Som nævnt er vi igang med en størrer redesigning af siten, hvorfor feedback ville være
fint.

Mvh
Vitus
Go to Top of Page

Ekbäck
Starting Member

44 Posts

Posted - 2004/07/17 :  16:45:43  Show Profile Send Ekbäck a Private Message  Reply
Nu är jag förvirrad.. Är det Waters som sjunger låten money i albumet "Dark side o f the moon" ? Det kan bara inte stämma.. *Plocker fram* Jag som trodde jag var en av de värre Pink Floyd fantikerna här omkring..
As i thought. David Gilmour's röst kan man inte ta miste på.




Edited by - Ekbäck on 2004/07/17 16:53:03
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21991 Posts

Posted - 2004/07/19 :  00:44:29  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Ekbäck,

du har naturligtvis rätt. För att vara absolut säker kollade jag upp det en gång till jag också. På min utgåva (Harvest; 1973) står ingeting mer äm "Lyrics: R. Waters". Så jag kollade Rollingstone review'n från 1973 som man kan läsa på www.pinkfloyd.com och där stod det svart på vitt, "David Gilmour's vocals...".

Tack för det, man lär sig nytt varenda dag!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Ekbäck
Starting Member

44 Posts

Posted - 2004/07/20 :  01:21:04  Show Profile Send Ekbäck a Private Message  Reply
hehe, ja så är det! :) man har ju inte koll på allt här i världen.. ;)

VH Eken
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000