Finns det gott om vuxna mäniskor som samlar på smurffigurer och dylikt som bjuder över varandra där skulle det förvåna mig om det inte blir huggsexa efter denna sista Onoffpåse. Det går ju att samla på allt så varför inte samla på plastpåsar?
Nog för att det är väldigt mycket pengar, men ett par Meridian DSP8000 för 185 kkr måste ändå vara ett fynd? Oklart om det är svenska eller norska kronor det handlar om, men även om det blir 200 kkr så är det under halva nypriset i Sverige.
I priset ingår även musikspelaren/försteget MC600. Minns inte vad den kostar, men tror det är minst 50 kkr.
Sen vet jag inte vad som gäller om man köper saker privat från Norge, tillkommer tull och moms då?
Galet fynd som jag missade. En Thorens TD320 MkII med Ortofon MC20 super. 1200kr ville säljaren ha. Bara pickupen säljs för över $900, visserligen ny men ändå! Såg att den finns för 7500 i Sverige.
Detta tycker iaf jag är ett fynd. Hade storebrodern 450 på nittiotalet och det var sväng i den med bra bas och fin diskant. Sällan lyssningstrött. Solida byggen.