Extremt snygg och den spelade vi med på Arken (Miles och Duke). Funkade minst sagt bra.
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Jo det förstod jag, jag reagerade mest på uppfinningsrikedomen Dom flesta småbusarna har nån liten pryl som ska läggas här eller där. Men den här var fräck
Men jag gissar nog ganska rätt när jag säger att de kostar absolut max "21" OM de nu är köpta i byggsats som jag tror och då är det ett fynd utan tvekanHade det varit nyaste versionen av pi60 som började säljas Maj-06 så hade beg priset hamnat runt "24-25" dvs det som jag sålde mina för.
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.