HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 euJUED does a roadtrip genom skeåneland
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/06/12 :  02:09:09  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Det här är en euJUEDs produktion , barn o känsliga individer varnas för eventuellt stötande matrial , Stia Tina och små grisarna hälsar er välkomna



>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/06/12 :  02:12:35  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Vad skoj du redan får upp nån bild!!!!

Tack för i dag!!!! Skoj är förnamnet...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/06/12 02:12:55
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/06/12 :  02:25:33  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Tack själv Tobbe , det är lika roligt varje gång

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/06/12 :  02:30:02  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Alright , euJUED har härjat runt igen denna gång så gick resan österut.



det blev en omtumlande upplevelse på många sätt

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/06/12 :  06:35:01  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Mera bilder tack

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts

Posted - 2005/06/12 :  08:53:46  Show Profile Send EAR a Private Message  Reply
"Mera bilder tack"
Det lär ta tid med alla dessa intrycken och dessutom lite day after

Nostalgi är kul och rören glöder
Och en vevis är aldrig fel
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/06/12 :  09:06:25  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Ett stort tack alla "mina" pågar i EoJeud för igår :D det var minst sagt för jä-la trevligt!
Kan juh samtidigt passa på att beklaga mig alla norrläningar som inte fick chansen att vara med ;)
Skaffa er ett hus på den skånska slätten och vår med nästa gång! fråga vår egen norrlänning Mayro, tror inte han ångrar att han la ner sthlm för vad han kallar skåne ;)

Vågar man ens säga "mer bilder tack"? ;D

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

HJ
Member

799 Posts

Posted - 2005/06/12 :  09:30:01  Show Profile Send HJ a Private Message  Reply
Stort tack för igår pojkar och speciellt till Nicks, Per-G och Ear som bjöd in oss för lite musiklyssning.

Mycket snack blev det och mycket trevligt var det. Dock var väl bussresan hem inte så himla speciell.

Fler bilder Johan!

"So here I am once more..."

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/06/12 :  09:36:29  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
fråga vår egen norrlänning Mayro, tror inte han ångrar att han la ner sthlm för vad han kallar skåne ;)




Ångrar Tur inte alla förstår skånes trevlighet. För då vart resterande sverige tomt... Och skåne trångt...

.

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:08:38  Show Profile Send EAR a Private Message  Reply
Och efter detta reportaget är där ingen som vill flytta hit
kanske

Nostalgi är kul och rören glöder
Och en vevis är aldrig fel
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:17:50  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
Och efter detta reportaget är där ingen som vill flytta hit
kanske



"tänkte inte på de"


Med tanke på att detta är en kombo av wisky samt hifiträff så.. Med pubrundeavslut så tvivlar jag på att någon frisk man skulle tacka nej För detta bör framgå... Det var en "maltträff med pubrunda" detta. Så inte direkt en hifiträff i grunden ju...

Sen att "nicks" chockade oss så rejält med sina......... Ja vi föregår väl inte vad han "chockade" med här.... Dom får ge sig till tåls...Lida lite...




Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:21:37  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
I själva verket hade Mayro lite ångest eftersom han inte kunde såga efter planerna ;)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:24:26  Show Profile Send K-man a Private Message  Reply
Han kanske inte hann ta så många fler bilder...redan innan Johan lämnade Malmö trodde han att han skulle komma försent till Ystad...allt medan Dominik var helt lugn!

Hoppas, och det verkar det ju som, att ni fick en kul träff!!

\\K-man
Go to Top of Page

EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:30:36  Show Profile Send EAR a Private Message  Reply
"Hoppas, och det verkar det ju som, att ni fick en kul träff!!"
Det är bara förnamnet

Nostalgi är kul och rören glöder
Och en vevis är aldrig fel
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:31:21  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
I själva verket hade Mayro lite ångest eftersom han inte kunde såga efter planerna ;)



hahahahahahahaha.......Fanns liksom inget att såga.. Så vi gav oss ju på... Ja detta kommer ju också sedan med bild .. Då per G Jeppson ligger med rumpan i luften..


Fast "nicks" behöver ingen "kurs i moddande"... Säger bara "KxxA"... Sen förstår vi alla som var där... Och andra ökar spänningen...

Att kora årets hitils roligaste moddning är nog en lätt sak...

Efter vad jag sett på forumet leder "nicks lilla modd" stort...

sanslöst roligt....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:35:07  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
hehe, jepp. Johan för se till att vakna och lägga in bilderna!

Nicks är utsedd till eoJeuds byfåne

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2005/06/12 :  10:53:34  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Varför missade jag detta

Nu vill jag se bilder!!!!!!

/J
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/06/12 :  11:22:02  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Ja, säg det. Du var väll dessutom i närheten?!
Jag påminde juh dig :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/06/12 :  11:27:39  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
ja "U1"...

Du missade en kanonträff... Med skratt o humor...En del "ljudförbättrande" tweeks missade du också... Och dessa "tweeks" var i form av OLIKA flaskformade saker med nåt konstigt flytande ämne som LYSSNAREN skulle "smörja" sig med INNUTI kroppen. Alla ljudvågor sas bli betydande lättare att "ta till sig"..

Och att detta var så testades blint också. För jag såg MÅNGA blunda och utrycka ett "ahhhh" av njutning då detta ämne smörjde samtidigt som tonerna kom...

Därvid så inträdde EFTERÅT en lite "disigare" ögonställning som KLART bevis för att tweeket fungerade såsom "långtidsverkande" också...


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2005/06/12 :  11:29:03  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/06/12 :  11:41:59  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Jag vill se "nicks lilla modd" och johans träff med möhippegänget... vemsom har berättat lite, men vägrar att dela med sig mer...

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

Nicks
Member

1941 Posts

Posted - 2005/06/12 :  12:09:54  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Jag förstår inte alls vad ni pratar om...

Nicks

Hihi. :)
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/06/12 :  12:50:30  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Denna gång åkte euJUED mot öster för att samla ihop lite euJUEDare för att åka till Nicks

Första stopp var hos EAR där HJ redan hade fastnat

Han ser nöjd o belåten

Vad han lyssnade på var ju Quadar så klart



Det blev en snabb öl o macka (tack Mats ) sen drog vi vidare

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/06/12 :  13:01:40  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Förbenat att man skulle jobba så länge och inte hinna med :(

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/06/12 :  13:16:15  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
*ger johan en red bull så han orkar lägga upp fler bilder*

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/06/12 :  13:39:44  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
johan din ladedrull! lägg upp lite bilder

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000