HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Belker visar allt! (september '05)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Belker
Member

504 Posts

Posted - 2005/09/09 :  10:37:57  Show Profile Send Belker a Private Message  Reply
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6952

Ursäkta länkandet, men jag orkar faktiskt inte lägga upp allt en gång till...

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2005/09/09 :  11:00:14  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message  Reply
Fantastiskt snygg liten stativare!!! gillar färg / material valen, lite utanför normen men ändå rätt på något vis.

Läckert med skuvarna som håller bakstycket på baksidan, denna skapelse var verligen anorlunda/ovanlig/kul/snygg många intryck på en gång, lyckat, hatten av!

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2005/09/09 :  11:15:30  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message  Reply
Tycker din sidoabsorbentkonstruktion var klart fyndig! Genomförandet/finish på rumsbygget (exkl högtalare) är väl lite si och så men skojiga idéer verkar du ha gott om!!!

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2005/09/09 :  13:55:55  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message  Reply
Tokdiggar stativaren, designen var/är av en typ som tilltalar mig.

Läckert rum och system i övrigt också.

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/09/09 :  18:49:08  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
ÄR det vara jag som inte kan se alla bilderna ?!
(Främst i början)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/09 :  19:50:53  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Jag ser då alla bilderna. Och anser detta bygge av stereo ser otroligt fint ut. Tackar för titten

Kan du berätta lite om "the end" steget? Ser det har dubbla nätsladdar

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

EmilH
Member

484 Posts

Posted - 2005/09/10 :  00:38:24  Show Profile Send EmilH a Private Message  Reply
Oj oj.. snygga prylar.. *tummen upp*

Hur låter prylarna då?
Har du gjort någon jämförelse med köpe-hifi?
Alltid kul att höra tillverkarens intryck :-)
Go to Top of Page

Belker
Member

504 Posts

Posted - 2005/09/10 :  08:43:13  Show Profile Send Belker a Private Message  Reply
Tack för komplimanger!

Zalve: Ja, jag tror det...

mayro: Möjligheten att ha dubbla dyrnätkablar gick du ingång på, va? Nu är det inte så roligt som det kan verka. Endast en är inkopplad. Det hela är resultatet av experiment och tillfälligheter. The End-steget är numera slaktat. Behövde delarna till annat. Lådan finns dock kvar.

EmilH: Hur det låter? Jag har inte jämfört med andra (köpe)prylar i detta rum. Kan dock säga att i detta rum låter min gamla klockradio bra! Vi ska dra ihop ett litet test fram i höst med Audiovector M3 Avantgarde och en Amphionstativare. Kan bli lite Meridian- och Advantageelektronik inblandat med. Ska också konvertera till aktiv delning och EQing av högtalarna inom kort. Men som sagt, huvudsakliga slutsatsen är att Rummet Definierar Ljudvaliten!

Edited by - Belker on 2005/09/10 16:27:55
Go to Top of Page

snare2
Member

547 Posts

Posted - 2005/09/11 :  18:45:49  Show Profile Send snare2 a Private Message  Reply
Snyggt!!!

Jag gillar designen på dina stativare.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000