HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 hififorum.knaak.dk tillfälligt nere
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Meyer
SW-hantering

209 Posts

Posted - 2005/11/19 :  12:19:36  Show Profile  Visit Meyer's Homepage Send Meyer a Private Message
Hejsan,

Något har hänt med datorn som kör bildarkiv.hififorum.nu.
Jag ska kika på det på Måndag. Beklagar nertiden :/

lyssna först, bedöm sedan.

Meyer
SW-hantering

209 Posts

Posted - 2005/11/21 :  13:38:05  Show Profile  Visit Meyer's Homepage Send Meyer a Private Message
och nu är maskinen uppe igen. Jag beklagar nertiden

lyssna först, bedöm sedan.
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/11/21 :  14:56:03  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Den som väntar ......

W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/12/06 :  23:25:36  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Knaak verkar ha somnat lite. Supporten är meddelad.

/HiFiForum.nu
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2005/12/07 :  00:41:50  Show Profile Send FBK a Private Message
Inte nu igen...

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/12/07 :  07:34:20  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
SÅ ofta är det inte FBK, så att du behöver använda såna gubbar.
En gratistjänst som alla får utnyttja, som går ner 2 ggr på 6-12mån, är det förkastligt ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2005/12/07 :  08:40:04  Show Profile Send denada a Private Message
Hmmmmm Det är så man funderar på om man ska kasta upp en FTP och web för att bidra på något sätt till detta forum... PMa i så fall...

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2005/12/07 :  12:51:04  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

FBK; he, he, he vi är många som är beroende av knaak.

Knaak kommer att ligga nere hela dagen idag(onsdag) men imorgon kommer den igång igen om vi har tur.

Vänligen,
Per

P.S. Detta är tredje gången sedan 2002 som knaak "strular". Inget dåligt trackrecord!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7364 Posts

Posted - 2005/12/07 :  14:16:10  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
SÅ ofta är det inte FBK, så att du behöver använda såna gubbar.
En gratistjänst som alla får utnyttja, som går ner 2 ggr på 6-12mån, är det förkastligt
Nej det har du rätt i Zalve, men nyligen var vi utan bilder och foumet är mycket mer givande när bilder finns

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Meyer
SW-hantering

209 Posts

Posted - 2005/12/11 :  19:56:52  Show Profile  Visit Meyer's Homepage Send Meyer a Private Message
Knaak har varit nere dom 2 gångerna nu kort på grund av elomdragning i datahallen som gjorts under hård tidspress. Och eftersom knaak är en privat server (min) så läggs mindre fokus på den. Jag beklagar all nertid som varit :/ Men nu är all el ordnad och nu bör knaak stå lika stabilt som den brukar :) Jag har även ordnat fram en reservmaskin utifall att knaak går fysiskt sönder. I för sig så är det sällan SUN's servermaskiner går sönder.. men man vet aldrig :P

lyssna först, bedöm sedan.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2005/12/11 :  20:07:35  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Oj, oj, oj, Meyer, vilken service du står med!
Vi bugar och bockar något så infernaliskt!

quote:
Jag beklagar all nertid som varit
Äh, ta det inte så allvarligt. Hänger man här får man tåla att det inte är samma servicenivå som på en betalsite.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

pdmlmember
Member

309 Posts

Posted - 2005/12/11 :  20:40:10  Show Profile Send pdmlmember a Private Message
Meyer,

Vi uppskattar servicen du ger. TACK
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000