Det finns en Dansk firma som säljer färdiga kort för de olika NLE modulerna, jag kommer inte ihåg namnet just nu. I övrigt så kan jag raportera att Super T-amp adaptern för batteridriften glappar och är oduglig, sätt dit något annat ex:XLR don. Polarens Super T-amp är nu moddad och det blev stor skillnad till det bättre (Ingångs kondin och NLE försteg)
cave: Tillverkarens sida...vet ej om de säljer själva...
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Jag får nog förklara lite till, NLE heter prylarna Nils Larsen i Danmark säljer eller rättare sagt sålde. De säls nu mer av en anna Dansk firma som heter Dackt tror jag. Nils har däremot kvar sin servce och under håll kvar på sina NLE moduler, han har lagrat lite reservdelar för att kunna bibehålla denna service några år framöver. Men Nils Larsen säljer några nya högtalar kablar och signalkablar av silver och guld som han utvecklat under några år. Nils är mycket nogrann och serigös, man kan nog inte hitta en serigösare kille inom denna branch. Bara för kul så kan jag berätta att han har cycklat från Danmark till nordligaste Sverige (Trerigsröset) Han jobbar just nu på att få ihop ett slutsteg som säkert också blir nått häfftigt