Detta får bli mitt sista.....jag skrev till REEL att en diskussion på ett forum, under ordnade förhållanden inte under några omständigheter kunde likställas med att i en demokrati göra som man behagar. Sedan gjorde jag klart att om han resonerade på detta sätt hade vi inget vidare att diskutera. Resten är hans tolkning av ett förlopp som egentligen har föga med hans person att göra, snyft! Jag begärde redan för 1,5h sedan urträde........Hoppas att du blir ordentligt utvilad från dessa som har en snigel i ögat.... dd
...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...
Ja, vad ska man säga. Vi fick aldrig reda på vad detta gällde - egentligen.
Den här avdelningen är ett fritt forum på så sätt att man kan diskutera annat än Hifi här. Men vi har fortfarande samma regelverk som gäller.
Även om det inte framgår så får man en känsla av att detta har att göra med den låsta tråden om Pirate bay och det politiska parti som nämns i samma tråd. Politik diskuterar vi inte, alltså låstes tråden.
Men som sagt var, vi fick aldrig något egentligt besked om vad Klenkar menade. Inte som jag förstod i alla fall.
Jag har beviljat begäran i Klenkars PM och alltså låst hans användare.