HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Jag måste skriva av mig lite..
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/05 :  15:52:15  Show Profile Send mayro a Private Message


Under alla år tidigare FÖRR då man sålde saker så satt man oftast med halvt spelande anlägg hela tiden. Allt var jämt ute hos någon och provades eller var på väg från tillverkaren. Eller oinspelat..och man kunde lira musik o ändå få lite utbyte.. Och under mitt byte av typ av högtalare har jag väl kunnat till o från även kunnat spela musik ändå fast det låtit rätt snålt med ljudkvaliteten ändå... Det har gått upp o ner. och en del skivor har spelat hyfsat fast inte allt fungerat mer än på tomgång..

Men sedan man lirat med denna lilla philips via Dropplet och Silverline Grandeur II samankopplat med teleledningar så har intressen helt dött bort ens att höra på musik utan den är där..

Att känna att musiken är hopplöst död. Att inget ger midsta tillfredställelse. Att sitta och reta sig på att miljarder saker är totalt borta gör att man inte ens kan njuta en sekund ens utan att tänka på ALLT man INTE hör..

lena och jag har spenderat mer tid i lyssningsrummet sedan philips började spela här än vi gjort någonsin tidigare..

Och nu då "philp" är på översyn hos doktorn. Ja då dör intresset ut till o med för hifi.. och man går in i någon slags dvala djupare än någonsin...

Snälla.. Berätta att även ni har upplevt liknande. För mig är detta absolut första gången detta sker till den grad så man känner att inget ens är roligt just nu knappt..

liknelse
Det är som då man är olyckligt kär och man pallar inget alls. inte hänga på ut. Inte ragga.. inte festa osv osv...bara sakna.. Ingen brud hur läcker hon är kan slå igenom. Man bara deppar o deppar..

och tankarna rasar igenom ens skalle att "detta är ju sjukt".."skärp dig" osv...

Ja jäklar vilken resa man fått sig...Tog 48,5 år på jorden att få denna rallarswing..

Men sedan då man tänker efter lite mer konstruktivt så.. ja då inser man att detta är faktiskt KUL att få uppleva denna bergodalbana.. Och då ser man gladare igen på hobbyn..

Så. Nu har jag skrivit av mig lite. Var så goda och berätta om era liknande resor här.

Driver Mayros hifidagis

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2006/08/05 :  17:09:15  Show Profile Send matte76 a Private Message
Vem ÄR egentligen denna omtalade Philip? Menar du en Philips-modell från förr?

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/05 :  17:44:05  Show Profile Send mayro a Private Message


Japp 12 watt rör från 1961...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

miaber
Member

1344 Posts

Posted - 2006/08/05 :  19:15:10  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message
Mayro, tror du inte att om ett tag hittar du en liten,liten grej som inte låter riktigt bra. Du kommer att störa dig allt mer på detta, och bytes/test-karusellen är igång igen.. Eller har du helt enkelt hittat den definitiva high-end kombinationen?

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/08/05 :  19:34:05  Show Profile Send Stickan a Private Message
Jag har precis varit utan anläggning en hel vecka Mayro så jag kan tänka mig hur du känner!
Har en tråd om detta på forumet nu. Trots att jag inte är i din "division" när det gäller klassen på grejorna(har inte råd) är jag rätt nöjd med det jag har.

Men att INTE kunna spela musik eller nån bra musik-dvd på en hel vecka höll på att ta livet av mig!
Man var ju förvisad till datoreländet och Mediaplayern.

Nu ler jag igen och lirar precis hela tiden!
Du kan väl låna en annan rörtjofräs av nå`n så länge så saknaden lindras lite i alla fall.

Praktikant på "Radio TV Hörnan" i Malmö.
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2006/08/05 :  21:24:03  Show Profile Send U1 a Private Message
Jag sålde mina högtalare till fördel för nytt projekt. Jag har nu spelat med ett par OA14 i mellantiden och stereon har nästan aldrig använts så lite. Saknar både musik och film väldigt, min kära sambo vill inte ens se film då hon tycker ljudet är för sunkigt. Själv går jag in i varje hifi-butik för att få lyssna på lite ljuv musik när saknaden blir för stor. Förstår dig verkligen Mayro, det är inte kul när det låter illa eller sämre än tidigare.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/05 :  22:01:12  Show Profile Send mayro a Private Message
Miaber.

Tro mig. Jag har LETAT och jag har LETAT efter något att klaga på. Och det ända som händer är att man får fler chockar då man hittar mer o mer rätt hela tiden..

Dessa högtalare kan ta fram helt sanslösa saker då man serverar dom rätt måltid via telefonkablarna..

Svaret är NEJ. Jag tror inte fter alla år man hållt på man reser sig igen efter detta.. Möjligen finner jag däremot ÄNNU mer via andra stärkare av samma typ osv framöver. Det vet jag inte som du förstår. Men det som spelas upp med kombinationen är helt enkelt bara sanslöst beroendeframkallande..

Då stärkaren är tillbaks, besök mig en weekend och få dig en dos vet jag..

Sedan en markering. "Byteskarusellen" är medvetet startad från min sida eftersom jag har bytt typ av högtalare efter åratal av dipolspelande.. Och sådant tar tid att finna sig rätt i tyvärr..

Jag gillar ju inte ens lådorors spelsätt som utgångsläge.(generellt sagt). Men då man tycker sig inte ha mer att finna ut ifrån en kontruktionstyp av högtalare och man vill finna en ny linje att utforska så finns bara en sak att göra.. Det är att helt frankt byta spår.Vilket jag gjort. Och genom dessa Silverline och RÄTT matning till den kontruktionen fick jag mig till slut en dos av riktigt riktigt välljud... Som sagt. Det bästa jag hört någonsin.. Som helhet sagt med mer än 100 olika skivor samt inspelningskvaliteter som utvärderingsmall..

Nej jag har hittat mitt drömljud utan tvekan.Ett ljud jag haft i huvudet men aldrig funnit tidigare. aldrig heller hört hos någon annan... Senare startar sökandet efter att ev finna ännu bättre stärkare som har aningen mer pulver. 12 watt är oavsett endast 12 w..

men du är hjärtligt välkommen hit till vårt hem och avnjuta dina favoriter. Så förstår du varför man helt tappat vett och sans tror jag..

Edit.
Måste rätta mig en aning. Jag har tidigare på forumet beskrivit ett besök på Veteran hifi för länge sedan då dom bara kastade upp nån rörstärkare via kablar dom hittat nån stans.. och ut via vad jag TROR va nån kopia av Snell burkar...Och den lyssningen sitter kvar trots sin "litenhet" i bakhuvudet. Siply black skivspelare lirade vinylen.. DET var åt detta hållet som sagt i "känsla" Den lyssningen är en av mina referencer i huvudet efter man hört det skall också nämnas..

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/08/05 22:17:36
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/08/05 :  22:26:04  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Humm intressant detta.

Personligen så får jag kickar lite då o då när jag sitter o lyssnar.
O verkligen bara sitter o njuter över hur bra det låter o framför allt känslan i musiken.

Men jag har fått för mig att ibland så har vi hifinördar glömt bort musiken o bara sitter o lyssnar efter nyanser o hur vi vill att saker o ting ska låta. Då har vi tappat musiken någonstans på vägen.
O så när vi till slut hittar rätt så blir det en sådär riktig aha upplevelse o vi har hittat tillbak till musiken igen

Ibland så krävs det byten, omöbleringar o allt däremellan.
Men samtidigt så kan det räcka med att man kommer in i rätt sinnestämming sluta tänka på tekniken o bara hänge sig åt lyssnadet

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2006/08/05 :  22:32:48  Show Profile Send jonasz a Private Message
Mayro, varför har du gått ifrån dipolhögtalare? Själv tycker jag de låter otroligt bra!

Skulle vara kul att höra dina skäl...

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/05 :  23:27:10  Show Profile Send mayro a Private Message
Jag har i stort sett alltid haft dipoler eller bipoler. Och haft glädjen att få meka med andras system rätt mycket.

och det kändes som att det var lite "Stopp" på nåt sätt.Att man "hört" spelsättet med bara någon parameter hit eller dit i skillnad..helt enkelt lessnade jag då och hobbyn höll på att dö ut.

Sedan ville jag ha mer lättdrivna grejor så man kan prova nya vägar lite.. Meningen var ju jag skulle haft hybridstärkare och en cd bara... DVS en modern anläggning som var "snygg" också..

Därför föll valet tex på Silverline. Jag läste rekomendationer på nån sida där man rekomenderade just Silverline som lätta att driva.. Sedan fanns dom relativt nära att beställa i Danmark. Ja små saker fällde avgöranden kan man säga..

Sedan dess har jag sökt "nyckeln" till att få ur dom det JAG vill ha ur burkarna.och som burkar i denna prisklass SKALL leverera helt enkelt... man har hört att "där finns nåt" men inte fått det att blomma ut. Så dom var litet tag på väg ut genom fönstret helt ärligt. Dom andra fick bra ur sina och mina lät hemsk helt enkelt utom på vissa skivor... Sedan kommer Per jeppson med sin lilla philips och slumpen gac utdelning för en gång skull..

IOFS så hade det redan börjat talas om dämpfaktorer osv med Johan Lindros från LTS samt även med Rydberg. Samt även andra. Så man var ju lösningen på "spåret" kan man säga..

och idag kan JAG tycka att JAG fått nya vägar att gå som kommer leda MIG o MIN smak vidare till en ytterligare nivå..

Det kunde ju varit tvärt om också att man lirat lådor med små stärkare och gått andra vägen lika gärna och därmed funnit ett nytt nirvana..DVS via att börja lira dipoler o stora stärkare...

Men ibland i livet MÅSTE man bara göra något nytt för att inte stagnera helt. Vilket jag måste erkänna att jag började göra via att man såg att sina förutfattade åsikter begränsade sitt synsätt en hel del mot slutet innan spårbytet...

Och sist. Jag tycker det är våldsamt roligt att utforska apparater också. fokus är musiken SJÄLVKLART!!!. men efter det kommer ju VÄGEN dit som en extra bonus..att få testa o prova o se om man kan komma längre o längre..


Jonasz. Hoppas det besvarar dig lite om inte direkt det är ljudbedömmande förklaring du fick..


Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/08/05 23:31:53
Go to Top of Page

Ronnie_Ericsson
Medlem i AÖ

1035 Posts

Posted - 2006/08/05 :  23:49:41  Show Profile  Visit Ronnie_Ericsson's Homepage Send Ronnie_Ericsson a Private Message
Mayro:

Jag skrattar lite åt hur jag gång på gång känner mig retad över din entusiasm, utan att kunna sätta fingret på vad det är...
Det kluriga är nog att för en som vet hur rörförstärkare är konstruerade så följer efter orden "12W Philips från 1961" inte särskilt annorlunda sinnesstämning än "30W Audio Note från 2006".

Världen är full av rörförstärkare av olika slag, och utan att veta hur din är byggd så kan jag lova att det finns massor av nästan identiska förstärkare där ute i världen.

Här ska du få för dåliga liknelser! :D

Att läsa dina inlägg blir lite för mig som att höra en cyklist för första gången testa att åka bil, och sen prisa just den svarta Audi från 1997 han provkörde som lösningen på hela världens transportproblem.

Varför inte passa på, under den här pausen från förstärkaren, att lära dig något om hur den är byggd (med vilka rör och vilken koppling), och sen forska i var du kan hitta en liknande förstärkare med mer effekt (från 1941, 1961, 1981 eller ...2006)?

Sen är du lite yr av att ha uppnått ett riktigt HiFi-resultat, va?
HiFi-branschen uppmanar inte riktigt till det, utan snarare till att fortsätta sträva efter det =)
(EDIT: ...medan DIY-andan lätt leder till att tänka på intellektuellt stimulerande tekniska lösningar (och på så vis glömma eller fösköna det ljudmässiga resultatet)

heavy like if you were pulling into your driveway only to witness the whole of the moon slowly crushing your house

Edited by - Ronnie_Ericsson on 2006/08/05 23:54:44
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/05 :  23:55:28  Show Profile Send mayro a Private Message
Ronnie Ericsson..

Jag måste be dig förklara vad du ville ha sagt egentligen som är i motpol till vad jag skriver här samt i andra tråden runt om detta ämne...

För ärligt förstår jag det inte riktigt tyvärr..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/06 :  00:18:42  Show Profile Send mayro a Private Message
Stickan.

Låna en röstärkare.. Jovist.. Har du någon?

När jag köpte fick jag sälja alla mina kablar. alla fälgar till min USA bil ekerfälgar o däck osv.. Fick till o med pantsätta mina guldgrejor en sväng där.. Så det fanns inte en kr över då det köptes saker... Så råd hade man ju inte. Man tog sig råd på nått sätt.. Samt hade en fru som älskar musiken lika mycket hon. samt har intresse för grejorna lika som mig. ibland mer till o med.. En hififru med andra ord..Det var en förutsättning..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Ronnie_Ericsson
Medlem i AÖ

1035 Posts

Posted - 2006/08/06 :  00:53:43  Show Profile  Visit Ronnie_Ericsson's Homepage Send Ronnie_Ericsson a Private Message
Ingen motsats Mayro. Jag känner mig manad att försöka lugna dig.

Jag vet inte om du är lycklig eller om du håller på att dö.
Bara att det hela på något vis verkar ha att göra med orden "12W Philips från 1961".

Försöker separera känslorna från tekniken (och resten av världen), och känna dem som helt och hållet mina egna.

Jag hör ofta din glädje, men köper inte att den har med några mystiska egenskaper hos "12W Philips från 1961" att göra =)

Jag rekommenderar att fortsätta att tuta på och hylla RESULTATET du har uppnått för full hals, för hobbyn själv måste ömsa skinn när RESULTATET börjar närma sig. RESULTATET behöver inte begrepp som "droplet" "12w" eller "telefonkablar". Sånt är försäljarsnack, oavsett om det krängs prylar eller idéer.
Köp en till förstärkare vetja, och njut av ljudet! Nog går det väl att bi/tri-ampa de där högtalarna? (sa teknikern) :)

heavy like if you were pulling into your driveway only to witness the whole of the moon slowly crushing your house
Go to Top of Page

miaber
Member

1344 Posts

Posted - 2006/08/06 :  01:07:42  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message
Mayro. Skulle vara intressant att lyssna på ditt "mekka". Hur hittar jag?? Bor du på rätt () sida Sverige?

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/06 :  01:27:54  Show Profile Send mayro a Private Message

Miaber

Stärkaren är på lite omvårdnad hos en rördoktor. Så då den är tillbaks så är du välkommen.. Jämshög ligger för övrigt utanför Olofström..

Meka för hifiträffar samt numera igen Eujoeds enklav utanför skånegränsen..

Ronnie E..
Du får ursäkta mig. Men jag förstår verkligen tyvärr inte riktigt VAD du försöker säga ..Eller vad du oponerar dig mot eller för.. Hmm jag kanske är dum här. Men jag förstår verkligen inte dina inlägg..


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/08/06 :  01:30:33  Show Profile Send Stickan a Private Message
Nej tyvärr Mayro, jag har ingen rörförstärkare "över".
Har bara min nyligen införskaffade Denon AVR-3802 som jag tycker låter överraskande bra.

Köpte den för att jag har blivit fäst vid en hel del av mina musik-dvdskivor, och för att jag fick lite info om att den skulle vara en bra förstärkare helt enkelt.
Kommer att hänga på ett par slutsteg så småningom, så får vi se vad det leder fram till.


Praktikant på "Radio TV Hörnan" i Malmö.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/06 :  01:42:50  Show Profile Send mayro a Private Message

Stickan.

Jag hörde en denon biostärkare på lyssningen hos ino audio. Och den imponerade stort i vad den kunde. Nu vet jag inte alla beteckningarna på dom iofs..Men den kunde lira som sagt rent överaskande bra .. Förstegen skall ju vara bra också tydligen då man använder dom som försteg endast. Så en rätt bra väg att starta o gå vidare från..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/08/06 :  01:54:26  Show Profile Send Stickan a Private Message
Mayro: ja överraskande är ordet. Har haft fyra surroundare innan från 3000 till 8500 av olika fabrikat och de har låtit ganska surt allihop.
Nu så har JAG hittat rätt i alla fall, som du sa en bra väg att börja på.
Skulle va kul att lyssna på din lille Philips nån gång, jag kanske också uppnår Nirvana då!
Funderar på att flytta lite längre norrut mot Hässleholmstrakten kanske, då är det ju inte så långt hem till dig.

Praktikant på "Radio TV Hörnan" i Malmö.
Go to Top of Page

Matsback
Starting Member

21 Posts

Posted - 2006/08/06 :  02:09:06  Show Profile Send Matsback a Private Message
Hallå Mayro

Jag måste bara säga att jag tycker att det är förbannat roligt att du har fått till en så fantastisk kombination, måste kännas kanon, och att du kan njuta för fullt då du spelar alla dina skivor måste ju kännas fantastiskt, även skrikig hårdrock verkar ju fungera med ett rörande ljud.

Själv så har jag burit ner alla mina rockplattor i källaren då jag helt enkelt inte kan lira dem, låter fruktansvärt, men annars så har jag kommit en bit på vägen men kanske inte nått ända fram ännu. Sitter fortfarande med Infinity Sigma som jag köpte förra året på din och Muses rekommendationer och jag har inte ångrat mig ännu, men det är precis som du säger Mayro dem kräver effekt, och det får dem nu av ett Mcintosh MC602 och det är precis vad dem behöver, lite krut för att dem skall komma till sin rätt och vilket ljud dessa pjäser kan leverera om man bara kan hitta den ultimata setupen och rummet så klart.

Jag kan inte njuta för fullt till alla mina skivor men nästan. Måste erkänna Mayro att nu har du satt igång uppgraderingsdjävulen i mig, funderar faktiskt på ett rörbaserat försteg och kanske en droplet, så kanske jag också hittar hem och slipper denna ångest då jag spelar mina taskigt inspelade skivor, så vad tror du Mayro lite rör i kedjan borde väl göra susen, har ingen större lust att byta ut mina älskade Dipoler och inte Mcintoshen heller för den delen för den behövs verkligen till mina Sigma.

Mats

/// Mats - Den gyllene
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2580 Posts

Posted - 2006/08/06 :  08:00:40  Show Profile Send Imperial a Private Message
Tjenare mayro!

Välkommen till rörträsket.
Om första watten suger varför fortsätta.
Rörsteg har ett annat distorsionsspektra än grus och våra öron är ju det känsligaste mätinstrumentet som finns. Tyvvär så finns det ingen "standard på kalibreringen".
Dom fysiska lagarna är fortfarande de samma men förr så lyssnade man mer än man mätte när man byggde. Idag mäter man mer än man lyssnar när man bygger

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2006/08/06 :  09:53:14  Show Profile Send Vox a Private Message
Matsback, om du vill köpa en Droplet till bra pris så vet jag var det finns en till salu.


Ta sådant här via pm istället

PGJ



"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"

Edited by - PG Jeppsson on 2006/08/06 10:49:25
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6793 Posts

Posted - 2006/08/06 :  10:17:32  Show Profile Send Bubbel a Private Message
Ronnie E skriver

quote:
RESULTATET behöver inte begrepp som "droplet" "12w" eller "telefonkablar". Sånt är försäljarsnack, oavsett om det krängs prylar eller idéer.


Nu är det så vi som känner Mayro vet att han alltid snackar Watt helst skall det vara 100 nä 400 eller mer.

När man har pratat om att man skall gå ner till 10-20 watt har mayro avfärdat det med en huvudskakning och sagt "nä till de hornen skall du minst ha 50 watt klass A".

Nu sitter han där själv och är lyrisk över sina sketna 12 watt .

Hurru du Mayro du behöver minst 50watt till de där burkarna du har hemma det har jag bestämt nu för vem behöver 12 watt det kommer bara låta fjösigt.

Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/06 :  13:08:02  Show Profile Send mayro a Private Message


Skippa dist o watt.. Berätta gärna om tillfällen ni har kännt nåt liknande som jag gör då mitt system ej är komplett för tillfället...

Ni kan ha hört hos någon och sedan hemmavid inte får till det.. Sådant kan också skapa en liknande sitts ju TYVÄRR ofta förekommande. även tvärt om också. men det ÄR en annan topic det än denna tråd..

Nu slår ja av datorn här ett dygn.. Skall fixa lite grejor och har inte tid med datorn tyvärr..Barnen o vi skall ha lite skoj innan skollovet är slut...

Ha nu en fin söndag

MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/08/16 :  17:03:33  Show Profile Send mayro a Private Message


Jaha. Då var det dagen före Philip är hemma igen. och det går inte ens att lira en enda låt nu ens...Man bara längtar o hoppas det skall "sitta där igen" som före avresan till GBG..

Fatta att man tänker att ev har man inbillat sig det man hört. Att då den är hemma igen så är det inte samma sak... Kan knappt sova ens..

Ja jäklar i min låda så ens hifi intresse kan totalt få ens funktioner att sluta funka snudd på..


Helsjukt detta!!!!

Men skoj ändå

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

McEnroe
fd ARCshark, 100.000-klubben

1486 Posts

Posted - 2006/08/16 :  17:21:58  Show Profile Send McEnroe a Private Message
Det smailet du sitter och övar på hade jag med.Varade i 3dgr sen fick jag lämna in mitt slutsteg igen.Fick en bit av hur det ska låta dock.Nu har det gått antal månader och sitter här och gör inköpslista:
Bensin,spik och antal uppdruckna helrör med en trasa i
Men nu är det jäkligt nära så man får väl ge sig till tåls.Tur man börjar bli till åren

I was talking to myself!
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.46 sekunder. Snitz Forums 2000