HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Samtidigt som Arken - Marten Centre!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/30 :  01:27:05  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Samtidigt som Arkenmässan rullade på så var det öppet hus på 2 ställen i Göteborg. Här kommer lite pix från dom o först ut är Marten

Trötta pågar var det

Det har varit massvis med skriverier om hur det låter hos Marten. För dom som inte har varit o hälsat på ser en heldel rumsåtgärder på den här bilden o det kommer mer

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2006/10/01 22:54:13

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/09/30 :  09:05:35  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

Flera man känner men ingen man såg!


Jag har några bilder från detta rum. Kan jag börja?




It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/30 :  10:56:28  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Kör så det ryker Calle

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/09/30 :  11:10:51  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

Då släpper jag iväg första rökaren

Från det stora rummet:


















It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/30 :  11:10:52  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Tänk att ha en sådan här vy i ens vardagsrum

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/30 :  11:11:38  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Var det första rökaren , hur blir den andra då

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben

4639 Posts

Posted - 2006/09/30 :  11:16:59  Show Profile  Visit Audionet's Homepage Send Audionet a Private Message  Reply
Där har man varit

Många pågar från eoJeud ser jag

- Jag undrar hur dom medeltida människorna kunde klara sig utan skivspelare.
- Det kunde dom inte, dom är ju döda allihop.

Min blogg http://matvinhifi.blogspot.se
Min hemsida http://www.bildifokus.se
Facebook
http://www.facebook.com/Bildifokus
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/30 :  11:21:25  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
eoJeud finns överallt

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7702 Posts

Posted - 2006/09/30 :  11:23:16  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Vilka fotografer vi har!!!

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/09/30 :  14:47:39  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply


Från det lilla rummet, med en stor liten setup med Marten Duke stativare samt Bladelius och EAR-elektronik. Himla snygga rack där också










It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

eliot
Member

1398 Posts

Posted - 2006/09/30 :  15:07:37  Show Profile Send eliot a Private Message  Reply
Somethin' Else med bl.a. Cannonball Adderley och Miles Davis är fantastisk och vittnar om god musiksmak

Stycket "Autumn Leaves" från den inspelningen fanns ett tag som 45-varvsutgåva från Classic Records och den skivan är helt underbar såväl musikaliskt som ljudmässigt

'A man will occasionally stumble over the truth, but most of the time he will pick himself up and continue on.'
Winston Churchill

Min anläggning: Simon Yorke, CAT, Jadis, Acapella
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/09/30 :  21:13:11  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply


Från korridoren:















It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

mikemusic
Starting Member

27 Posts

Posted - 2006/09/30 :  22:20:35  Show Profile Send mikemusic a Private Message  Reply
Jisses! Vad lyssnar de på? Håller de på att somna eller har de bara tråkigt i största allmänhet?
En bild av HighEnd lidande anno 2006. Hör av Er nästa gång, jag bjuder på uppiggande espresso, kanske en Talisker och lite kul musik nästa gång!

Musik ska vara kul!
Jadis, EAD, Audionet, JMlab Utopia, Audience, Burmester
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/09/30 :  22:47:48  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

Jag känner de flesta av dem och somnar gör de definitivt inte. Det kan se så ut ibland med foto vet du
De kanske skulle tacka ja till en espresso och en Talisker, men vem skulle inte det. Erbjudandet är taget!

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/10/01 :  00:43:25  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Mike: Vilka pratar du om ? Som sitter och sover ? Är det alltid klackarna i taket hos dig som gäller ?

Du har rätt säkert INTE besökt "Bröderna Olofsson", DÄR är det sällan sömnigt och tråkigt.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2006/10/01 :  08:27:09  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply


Hehehe, det var inget fel på stämningen. Det som syns på bilden är den grasserande folksjukdomen "kamerarädsla".
Tack för inbjudan, den skall vi komma ihåg "Mikemusic".


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7702 Posts

Posted - 2006/10/01 :  11:59:48  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Själv försöker jag koncentrera mig på musiken och eftersom jag är man klarar jag inte att skratta på samma gång.....

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/10/01 :  16:05:29  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
När man sitter i ett rum med det värsta Sverige kan erbjuda då blir ingen slölyssning

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2006/10/02 :  18:14:33  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply


Ah, en Hannl LP Rengörare, fina grejor.

Peder Bäckman
AVM Audio Video Manufaktur

Go to Top of Page

MasterChief
Member

259 Posts

Posted - 2006/10/02 :  20:14:23  Show Profile Send MasterChief a Private Message  Reply
Ok att det är en bildtråd men hur låter det!? Please, lätta min nyfikenhet. Jag vill ha flera sidor av djupsinnig recension nu!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/10/02 :  20:49:55  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Tror du kan läsa MickeYs åsikter om det i tråden om "rumsakustiken hos Marten"

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.49 sekunder. Snitz Forums 2000