finns på ikea i UK. den hade ju varit perfekt som vinylförvaring, naturligtvis funkar aldrig ikea malmö funktionen. ringde dit satt i telekö länge men upptagetton efter halvtimmes väntan.
så... finns denna serie i sverige.
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
tack pederb, jag hade en liknande innan men vaknade en dag att den stod i 45 graders vinkel. väljer därför små enheter som kopplas samman individuellt, men tack för tipset.
tror jag belastade den olika eller något, så när jag såg den på morgonen stod den i 45 graders vinkel, skälet till ej kollaps var att väggen tog emot den, tror det var skruvarna som gav upp.
jo det är sant bo men har förlorat lite förtroende för den möbeln men alla andra som har den borde nog sätta ett kryss bakpå för säkerhets skull om inte annat.
Jag har en med tjockare ram som sedan innehåller 4x4=16 fack jag tror att det visas en bild i denna tråd. Den har jag haft i flera år och den är utmärkt tål så mycket vinyl det går in dvs cirka 85-95 beroende på vad det är för skivor, totalt alltså cirka 1500. Har dessutom en likadan i källaren och även denna har funkat utomordentligt alla år.