HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Komplette surround højttalere for stereosæt.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Skoust
Member

92 Posts

Posted - 2006/10/27 :  00:52:55  Show Profile Send Skoust a Private Message
Tjena sverige.

Jeg har et sæt Storm Audio højttalere, som jeg absolut synes skal ha lov til at blive ved med at spille samlet. Det ville virkelig være synd at skille dette sæt ad, derfor vil jeg gerne bytte hele sættet samlet, for et sæt stereo højttalere. Jeg har ikke plads til dem selv.

Højttalerne har taget 4 år at udvikle, og er lavet både pga målinger, men ikke mindst ved at LYTTE til dem.

Kabinetterne er med en avanceret og meget tæt matrix konstruktion, og alle flader er beklædt med blygummi. Det er en portet konstruktion der er tilpasset enhederne naturligvis.

De er bestykket med Vifa diskanter med neodynium magneter og bas/mellemtonerne er fra Seas med dobbelte magneter på samtlige enheder. Bas/mellemtonerne i satelitterne spiller fra 80 Hz til 4.500 Hz, hvor diskanterne så tager over til 20 kHz. Basserne i "bundkasserne" spiller fra 150 Hz og ned for de to øverste, og de to nederste supplerer fra 60 Hz. Der kan tri-wires!

Filtrene er seriøst konstrueret med foliespoler, Mundorf kondensatorer samt induktionsfrie modstande.

Der er materialer for 15.000,- dkr og ADSKILLIGE timers arbejde lagt i disse højttalere.

Klik her for billedserie: http://img72.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img72/713/1161902094waw.smil




Skoust
skoust@gmail.com
(+45) 20332034 Endast SMS.
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000