Så en liten närmare bild då eftersom ni fått vänta.... Samt att klockan ev är mycket. Annars har man ju svårt att sussa om man skall ligga o fundera på vad Mayro & Lenn Art har för sig för skumma saker i SMYG
Så därför.. Härmed presenteras för första gången ........
Japp.... Så kan man säga Stickan.. Detta är en modernare Phille är det tänkt.. Men nu skall denna nya "LA mayro" som Lenn Art döpt den till ju få prova att kampa mot orginalet...
Detta är prototyperna som skall provspelas nu.. Detta sker här där philles egenskaper först "hittades" via mina Silverline burkar..
Först trodde vi ju detta var en unik företelse att det blev som det blev.. Men resorna med phille påvisade ju att egenskaperna INTE försvann för andra burkar kopplades dit..
Så därför byggdes först ett steg med en kanal samt försteg i.. Detta provades i GBG och godkändes för att bygga det andra provsteget... Därför två lådor samt två försteg.. Detta är altså egentligen ETT st intigrerad stärkare... Fast just nu i tappningen två lådor
Som så många säger så är Lenn Art en teknisk person.. Men med denna bilden så börjar man undra.. Det går ju inte att spela UTAN STRÖM.. Inte UTAN högtalare heller..
kanske läge att komma in nu med dom nu Lennart så slipper du se så förbryllad ut över att det inte låter något..
Såja.. Inne i värmen äntligen.. Och behöver man säja att det nu var förbaskat spännande...Så varenda bild NU innan dessa kopplats in var en pina att ta. Man ville ju SPRINGA in med dom o koppla ju...
men samtidigt vill man ju visa er här lite hur vi haft det idag här...
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem
Assåå.. Ni skulle känna hur jäkla kompakta o stabila dessa steg kändes att hålla i..... Det var rent snuskit att känna "känslan" av soliditet fast det var frukostbrickor som grundform...
Detta skulle en del "vanliga" tillverkare känna på så skulle dom gå hem o skämas över skräplådorna dom bygger..Dessa frukostbrickor var solida som BERG.. Där fanns nada flexande svampighet alls...
Detta är en kvalitetsperson som satt ihop utan snack..
Lite vill jag hålla inne med den delen ännu.... Men om jag säger så här.. Jag skriver aldrig om saker om dom inte presterar ok.... Så får man en "hint" om att det inte lät illa i alla fall..
Visst sjutton är dom lite balla va. Klart tuffaste frukostbrickor JAG då sett någonsin......