HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 HiFiForum.nu - Nyheter och information
 Jag trappar ner
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2008/03/31 :  19:10:15  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jag kommer att trappa ner lite mitt engagemang på Hififorum och lämnar mitt uppdrag som moderator och som skribent i artikelgruppen. Numera är jag en helt vanlig medlem.
Det hela är helt odramatiskt och ett resultat av att jag inte har samma energi idag som när jag började för några år sedan. Det har varit en väldigt rolig tid och jag har lärt känna många trevliga personer genom mitt arbete här och kommer säkert lära känna fler framöver.

Jag vill tacka PAC och alla ni andra som hjälpt, stöttat och bidragit genom åren, jag är Er evigt tacksam.


Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2008/03/31 :  19:30:49  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Tack ska du ha Micke! Jag minns när jag och Pac besökte dig för ett par år sedan, det var mycket trevligt den gången.
Om jag åker förbi Stockholm i framtiden så kan du räkna med att jag ringer.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2008/03/31 :  19:47:00  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Du är alltid välkommen Bernt.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2008/03/31 :  19:54:34  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Tack för bra artiklar o kokboken


Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

govinda
Med nytt namn

2290 Posts

Posted - 2008/03/31 :  20:04:11  Show Profile Send govinda a Private Message  Reply

Tack skall du ha Micke

Mvh Anders.S

Go to Top of Page

Orpheus
Member

970 Posts

Posted - 2008/03/31 :  20:20:19  Show Profile Send Orpheus a Private Message  Reply
Tack för ditt underbara engegemang och din fantastiska handbok till nya audiofiler "kokboken"

Lycka till med ditt liv utanför forumet!!!

/Patrik

Mitt System :http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21660
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2008/03/31 :  21:19:48  Show Profile Send Snutten a Private Message  Reply
Ja kokboken var schysst , och du har säkert lagt ned en hel del jobb överlag, tack .
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2008/03/31 :  22:25:20  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Energi kommer o går Micke, ladda dina batterier så ska du se att energin kommer tillbaka !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben

4639 Posts

Posted - 2008/03/31 :  23:04:32  Show Profile  Visit Audionet's Homepage Send Audionet a Private Message  Reply
Hoppas att du får tillbaks glädjen och energin igen.

- Jag undrar hur dom medeltida människorna kunde klara sig utan skivspelare.
- Det kunde dom inte, dom är ju döda allihop.

Min blogg http://matvinhifi.blogspot.se
Min hemsida http://www.bildifokus.se
Facebook
http://www.facebook.com/Bildifokus
Go to Top of Page

Daffyd
Member

319 Posts

Posted - 2008/04/01 :  00:25:19  Show Profile Send Daffyd a Private Message  Reply
Bra jobbat.

Mvh.

David

P. S. Zappen sprider fortfarande välljud och något lite värme D. S.

Den enda dumma frågan är den som inte ställs.

Edited by - Daffyd on 2008/04/01 00:27:21
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2008/04/01 :  07:21:54  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Tack för allt engagemang och alla upptåg Micke!

Vi har haft mycket roligt ihop och som du säger, mer lär det bli även om det inte blir på samma sätt som tidigare.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2008/04/01 :  07:53:50  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Tack MickeY! Det har du gjort bra.

Kokboken var den allra första tråden jag läste här på HiFi Forum - varefter jag insåg att detta var ett av Nätets allra bästa vattenhål!

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2008/04/01 :  09:31:17  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
tack för denna tiden.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

esl
Upptäckare! Mästar-Harry 2007, 200.000-klubben

2578 Posts

Posted - 2008/04/04 :  01:47:43  Show Profile Send esl a Private Message  Reply
Tack Micke!!!!!!!

Man vet inte hur mycket man kommer sakna nån som när dom försvinner.
Skönt att du inte gör det... :-)
Utan att vi kommer att få se dig ibland, lycka till med allt i fortsättningen!

/esl

Innovare necesse est.
Det är ännu häftigare utan baffel.
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2008/04/05 :  15:29:11  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Micke Y: Tack för din insats!!


Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000