HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 SEAS Mimir
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Levator
Member

295 Posts

Posted - 2009/09/05 :  22:03:25  Show Profile Send Levator a Private Message  Reply
Bestämde mig för att pröva SEAS Mimir, sagt och gjort, delar inhandlades från Hifi-kit samt Elfa.
Hmmm lite problem med att få spolar med rätt värde dom måste lindas av! ja ja får bli ett senare problem.


Edited by - Levator on 2009/09/05 22:04:06

Levator
Member

295 Posts

Posted - 2009/09/05 :  22:07:11  Show Profile Send Levator a Private Message  Reply
Nu har jag inte så mycket byggbilder, men min kompis som hjälpt mig tidigare har mycket tvingar och en snygg såg med touchskärm.

Go to Top of Page

Levator
Member

295 Posts

Posted - 2009/09/05 :  22:43:05  Show Profile Send Levator a Private Message  Reply
Och så här ser det ut när det blivit klart, nåja nästan klart nu ska man bara finjustera filter och fyllning samt bestämma hur man ska göra med lådan.
Svart MDF är ganska snyggt som det är, men man kanske kan olja det??.
Håller på att spela in elementen, men kan redan nu säga att denna högtalare har potential.
Spelade en del av Paul Simon Anthology, mmmmm härligt klockrent röst på dom gamla inspelningarna.
Mina gamla Stridbeckare fungerar som stativ så länge

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000