HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Är en B&O BeoGram 1203 något att ha?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hemling
Member

481 Posts

Posted - 2010/02/08 :  16:33:36  Show Profile Send Hemling a Private Message  Reply
Har fått tag i en för en rimlig peng enligt mig men är det en skivspelare som är nå att ha? Han ville ha svar i morgon, så lite hjälp skulle inte skada då jag inte hört den själv.

Och vad skulle du kunna betala för den ?

Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. ;)

Comus
Member

321 Posts

Posted - 2010/02/08 :  17:52:15  Show Profile  Visit Comus's Homepage Send Comus a Private Message  Reply
Hej!

Designmässigt är den ju snygg men jag skulle nog inte vilja använda den till vardags.

Det verkar vara mycket automatik inblandat och är den inte ganska begränsad vid val av pickup?

Finns lite att läsa här:
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=270

Comus
Go to Top of Page

Hemling
Member

481 Posts

Posted - 2010/02/08 :  18:28:21  Show Profile Send Hemling a Private Message  Reply
Var lite vad jag befarade. Aja bara att leta vidare antar jag.

Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. ;)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000