HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 iToon's grejor!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

iToon
Member

53 Posts

Posted - 2010/11/09 :  13:59:46  Show Profile Send iToon a Private Message  Reply
hänt lite sen senast, inhandlat lite grejor:
cdspelare: Harman Kardon HD 980, grym cdspelare mina cdskivor fick ett kraftigt lyft jämnfört med allt annat jag ägt tidigare
högtalarkablar: Supra Classic 4.0 2x4mm, billig och bra investering som fick all musik vare sig det kom från CD, Vinyl eller Datorn att lyfta ordentligt mot de 2,5 mm "nonamekablarna" jag hade tidigare :)

Och packat in grejerna i gästrummet pga lite renovering av vardagsrummet :)



suddig taskig bild från telefonen men den får duga tills jag är klar med vardagsrummet, stereon kommer inte att kopplas in föränn jag är klar med vardagsrummet, allt för att få en spark i arslet så att man blir klar någon gång :) för inte kan man vara utan musik länge inte!
Go to Top of Page

iToon
Member

53 Posts

Posted - 2011/04/15 :  15:07:57  Show Profile Send iToon a Private Message  Reply
tjohooo

"uppdatering finns att hämta hos ditt postombud"

Go to Top of Page

iToon
Member

53 Posts

Posted - 2011/04/15 :  16:20:07  Show Profile Send iToon a Private Message  Reply


lite teaze nu har jag inte tid att sitta framför datorn dags att lyssna på lite plattor!
Go to Top of Page

iToon
Member

53 Posts

Posted - 2011/04/18 :  09:31:40  Show Profile Send iToon a Private Message  Reply
Grado Black & Cambridge 640P grymt nöjd över senaste inköpen. Ny spelas det plattor som aldrig för!

http://www.ljudshopen.se/produkter.aspx?&refid=112&lev=&product=1280
http://www.hifiklubben.se/produkter/tillbehor/skivspelare/cambridge_640p-riaa_forforstarkare_svart.htm
Go to Top of Page

iToon
Member

53 Posts

Posted - 2011/04/18 :  10:51:39  Show Profile Send iToon a Private Message  Reply






lite bilder ba

Edited by - iToon on 2011/04/18 10:52:13
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000