Jag har sagt tappat sugen och inte använt mitt system sedan januari och nu är det bara att inse att jag måste börja om från vitt papper och se om jag kan hitta tillbaka. Därför är hela mitt system till salu
SÅLT JBL 4430 Sony X5000 CD TEAC P500 drive NAD M3 JBL 4425
Sista delarna av mit system att sälja är detta:
Ontech DAC
Ontech DACn är lite speciell med sin multibitomvandlare som orkar hålla upplösningen på topp i de allra mest komplexa musikpartier och med sin strömförsörjning som verkligen lyfter fram de allra svagaste detaljerna. Många har varit här och lyssnat på den så den är känd här på forumet. Jag har haft ett gäng DAC shotouts hemma och flera gäster har själva köpt sig en likadan DAC som jag har. Den är helt enkelt bra . Mitt exemplar är utrustad med LC Audio klocka för absolut bästa noggrannhet och lägsta jitter. Det ger fler detaljer än vanligt. Kan skickas.
Nypriset för min variant är: 24.000:- Ytterligare sänkt pris: 7.000:-6.000:- Det är galet billigt för en sån fin DAC.
3 par Element signalkablar Jag har 3 par Element signalkablar 2x 1m och 1x 1,5 m med Eichman bullet plugs. De är gjorda enligt Jon Risch DIY recept som finns på nätet om du vill veta i detalj hur de är gjorda. Absolut neutrala och hörs i princip inte alls = bästa möjliga enligt mig. Prisidé: 1.000:- / par
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.