HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Inför DIY 2011 eller Time passes fast
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2011/01/29 :  21:26:06  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
quote:
Finns det något ungefärligt datum?? Månad? Kvartal? Året vet jag.
Har funderat på att deltaga men det blir ju aldrig så klart att man vågar visa det.

Men ni jäk.......

HA !!!
Vågade jag, så ...
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6793 Posts

Posted - 2011/01/29 :  22:46:36  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Jag har första delen klar på min 5 wattare det sista kvar att göra är ett skydd över de oskyddade elektriska delarna.

anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/01/29 :  22:51:37  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Usch! Jag får ebola bara av att tänka på att jag borde ha något klart ...
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6793 Posts

Posted - 2011/01/30 :  15:21:20  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Det är bara att kavla upp skjortärmarna och bestämma sig för vad som skall vara klart så har jag gjort.

En liten karamell är det i alla fall det som jag har slängt ihop kanske tar jag med mer vem vet i dagsläget.

anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/01/30 :  15:24:31  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag har lite karameller NÄSTAN på G. Tid har jag men fan vet om jag kan hantera den på ett förnuftig sätt.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2011/01/30 :  16:03:56  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Ja nu får du sno dig. Snart kommer det förslag på datum.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/01/30 :  18:58:43  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST!!!!!!!!!!!!!!



Go to Top of Page

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2011/01/31 :  08:45:56  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message  Reply
-Hur kan man ha ångest inför årets stora höjdpunkt?

(inhalerar själv MDF-damm nästan var kväll - hjälper så där - finns lite ångesttendenser i alla fall!)

/R

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

nikwal
Member

126 Posts

Posted - 2011/02/04 :  12:06:50  Show Profile Send nikwal a Private Message  Reply
Börjar bli dags att sväva ut lite och skapa sig ett behov fort som attan. Är liksom en halv gnutta nöjd just nu, sånt är aldrig bra för skapandet. Nån sluten isobarik vore kul att testa kanske hmm eller hmm men på förstärkarfronten vete fan, får väl återuppta mitt gamla mantra "det här ser på tok för komplicerat ut för att låta bra" ;-).. heh
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/02/04 :  12:30:39  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
HJar lite skroms på bordet bredvid mig. Skulle kunna bli något "annorlunda" men det krävs en hel (fin)mekaniskt arbete. Hmmm ... får se ...
Go to Top of Page

Wing Zero
400.000-klubben

1097 Posts

Posted - 2011/02/21 :  09:46:39  Show Profile Send Wing Zero a Private Message  Reply
Jag SKA till nästa DIY träff och så e det bara. Har redan ett par högtalare klara för träffen och ska försöka hinna med några till. Har missat det så många gånger nu i rad och jag får ångest varje gång men nu så ska jag ta mig i kragen och komma dit. Tycker att det är sjukt roligt att se alla projekt som skapats av er. Blir inspirerad varje gång och önskar att jag var lika duktig.

Musik är livet
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000