HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Hifi Resa till Guangzhou! Ett HiFi paradis...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fimax
Member

530 Posts

Posted - 2011/02/04 :  08:12:34  Show Profile Send Fimax a Private Message  Reply
Far ngra manader sedan var jag en halv dag i guangzhou under en mellanlandning, men hann endast springa genom butikerna snabbt. Det fanns mycket att se och jag var lite sur att jag inte hade mer tid.

Men nu ska det antligen shoppas......
Eftersom jag ar pa jakt efter en en rorforstarkare bokade jag en flygbiljett till Guangzhou och 2 hotellnatter. Nu ska det provlyssnas, tittas och dreglas.

Sjalvklart vill jag presentera ett foto repotage i hifi nirvana, se 2 dagars hifi shoppandes:

/filip





Edited by - Fimax on 2011/02/04 08:48:51

Fimax
Member

530 Posts

Posted - 2011/02/04 :  08:32:43  Show Profile Send Fimax a Private Message  Reply
Det finns ett kvarter med massor av butiker, har ar ett repotage av allt som jag sett under mina dagar har ar i Guangzhou


Mcintosh ar ju vackra att se pa


B&W smaskens smaskens


lite av varje


yttligare en butik med lite av varje


grindar till en gata med bla china hifi godis


Sedan fanns ju ett STORT center med finfina butiker med allt vad en hififantast kan vilja ha och se....vDorrarna var lika stangda som alla andra butiker. men har ar en lank:
http://www.highsunplaza.com/

/filip





Edited by - Fimax on 2011/02/04 08:47:37
Go to Top of Page

Fimax
Member

530 Posts

Posted - 2011/02/04 :  08:45:00  Show Profile Send Fimax a Private Message  Reply

kinesiskt nyar. alla butiker har stangt tills tisdag eller onsdag.

Fan vilken otur man har ibland....



/filip




Go to Top of Page

sladdbarn
Member

2845 Posts

Posted - 2011/02/04 :  10:39:16  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
Stängde dom bildservern också?

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page

Fimax
Member

530 Posts

Posted - 2011/02/04 :  11:29:14  Show Profile Send Fimax a Private Message  Reply
va???

jag kan se bilderna...

ngn annan som kan se bilderna?

/filip




Go to Top of Page

Porta
Member

354 Posts

Posted - 2011/02/04 :  11:44:04  Show Profile Send Porta a Private Message  Reply

Dessvärre inte

Go Whest young man.
http://www.whestaudio.co.uk/index.php
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8771 Posts

Posted - 2011/02/04 :  11:59:04  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Det är bara massa stängda portar ändå.
Servern som bilderna ligger på tillåter inte länkning utifrån. Stänger man av referrern så syns bilderna, men har man den på (de flesta) så blockerar servern.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21989 Posts

Posted - 2011/02/04 :  16:20:25  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Fimax, skicka bilderna till mig på pac@hififorum.nu så lägger jag dem på vår server.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2011/02/05 :  18:31:13  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
Jobbade i Guangzhou våren -95 kommer ihåg speciellt en hel byggnad med lokala hifi prylar, hög dregelfaktor.

Hade du missat att det var kinesiskt nyår?

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000