HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Ligger Euphonia nere?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

DavidS
Member

389 Posts

Posted - 2015/10/26 :  08:40:48  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
PärR, svar till ditt off-topic inlägg. Självklart behövs euphonia, det skrivs minst lika mycket som på hififorum. Kanske tom. fler inlägg per dag än detta forum. Så skulle inte det forumet finnas då är det bara minhembio och faktiskt som har hög aktivitet. sweetspot och component ligger ju i ide. :-)
Go to Top of Page

new order
Member

238 Posts

Posted - 2015/10/26 :  09:19:47  Show Profile Send new order a Private Message  Reply
@ Pärr. Styr debatterna? Det är upp till var och en om man vill medverka.
Passar inte debattklimatet så är det inget tvång att medverka. Jag är väl en del
av den onda ledningsgruppen, så du får väl ta mina ord med en gnutta salt.
Men jag har inte märkt av styrningen på annat sätt än att branchen inte får
medverka aktivt i trådar annat än på nyhetsforumet.
Go to Top of Page

bebop
Member

226 Posts

Posted - 2015/10/26 :  20:16:15  Show Profile Send bebop a Private Message  Reply
Nyhetsuppdatering!

Jag har precis varit i kontakt med vår IT-ansvarig som meddelar att felorsaken är inringad. Det bästa beskedet jag kan ge är att Euphonia är på bana "inom någon dag". Närmre besked än så kan jag inte ge. På frågan om det blir imorgon så är svaret kanske men troligen inte... Vad som hänt och varför vet jag inte. Det får vi återkomma till. Det viktiga nu är att vi kommer igång igen.

I väntans tider finns bl a HiFi-Forum plus tid att förbereda nya inlägg, förbereda bilder mm och inte minst att lyssna på musik.

"Fantasi är viktigare än kunskap" - A. Einstein
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2015/10/26 :  20:31:42  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

En av våra admins har löst problemet, men det tar ett dygn att få på rull. Håll ut.

quote:

Vi får väl se när dom är up#180;n running igen
/Pärr

Vad är det du ska se då?
För det första är Euphonia, liksom Hififorum, ett hobbyforum för, av och med entusiaster.
Det är inte Pentagon.
För det andra lär det inte vara någon som tar skada av att ha ett par datorfria kvällar vart femte år. Tvärtom.
För det tredje


It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2015/10/27 :  19:15:50  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
calle jr
ad är det du ska se då?
För det första är Euphonia, liksom Hififorum, ett hobbyforum för, av och med entusiaster.
Det är inte Pentagon.
För det andra lär det inte vara någon som tar skada av att ha ett par datorfria kvällar vart femte år. Tvärtom.
För det tredje

Så sant.......

PG

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7356 Posts

Posted - 2015/10/27 :  19:48:23  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
För fanns det alltid mycket att läsa på de olika forumen, i jämförelse med nu så är det halvdött. Oavsett forum (kanske undantaget minhembio) så minskar aktiviteten för varje år som går på de olika Hifi-forumen, och det beror nog på att folk blir äldre och äldre och lägger mindre och mindre tid på att hänga på forum. Och tillströmningen av nya medlemmar minskar hela tiden då det finns så mycket annat på nätet som folk sitter och glor/läser på.
*Det är mina intryck*

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

bebop
Member

226 Posts

Posted - 2015/10/27 :  21:02:41  Show Profile Send bebop a Private Message  Reply
Så är det FBK. En annan skillnad är att det tillkommit nya media typ Facebook, Instagram och liknande.

"Fantasi är viktigare än kunskap" - A. Einstein
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2015/10/28 :  11:14:41  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Nu är Euphonia "uppe och snurrar" igen.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000