HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Min(a) anläggning(ar)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2011/08/02 :  23:19:04  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message  Reply
Så nu börjar det bli dags att presentera ena anläggningen i alla fall. Bilder kommer om ett tag men orkar inte ta fram kameran just nu
Matsalsanläggningen
(som just nu är i vardagsrummet eftersom allt där är sålt för uppgradering)
Bryston 1b försteg
Cambridge p500 slutsteg
Musical fidelity X-dac v3 (ps3 som tillfällig musikserver)
Snell EIII
Sammanlagd pris (förutom ps3) 4000kronor...lagom pris för ljudkvalitén tycker jag
Ljudet? Känns som jag har allt...Skir och naturlig diskant som inte är tröttsam för öronen men endå avslöjar detaljer, ett mellanregister som låter rösterna få "kropp enda ner till halsen" och en tung bas som avslöjar vad det är för instrument och inte luddar ihop det.
Det jag har kvar att göra är att jobba med placering och akustik men det får jag ta hjälp av er på forumet en annan dag

opethic
Member

2890 Posts

Posted - 2011/08/02 :  23:24:58  Show Profile  Visit opethic's Homepage Send opethic a Private Message  Reply
Bilder?


Hårdrock på CD & vinyl, nytt och begagnat: http://voodoomusic.tictail.com/
www.facebook.com/BurningSkullRec
Go to Top of Page

Gozzi
Klubbmästare i UA, 200.000-klubben

953 Posts

Posted - 2011/08/03 :  17:51:45  Show Profile Send Gozzi a Private Message  Reply
bilder :)

[i][purple]
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2011/08/03 :  20:38:00  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
BILDER!

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066


Go to Top of Page

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2011/08/03 :  22:12:18  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message  Reply
Bilder på gång. Tog några idag (inte bra men visar vad det är)väntar nu på att få tillgång till bildarkivet här på forumet så jag kan lägga upp dom.
Tyvärr blir det lite knappt med tid när man har två bebisar (1och2år)=)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000