HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Tag McLaren DPA32R 2-kanals försteg, Nu Julepris!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ollilaboratories
Member

466 Posts

Posted - 2011/11/07 :  14:20:19  Show Profile  Visit ollilaboratories's Homepage Send ollilaboratories a Private Message
Till salu, ett analogt/digitalt 2kanals TagMclaren försteg. OBS! Den har inte inbyggd DAB.



Låter helt fantastiskt bra, säljes pga utlandsflytt till varma Asien/malaysia.

Har en hel myriad av Analoga in/ut, digitala SPDIF/Toslink in/ut. har själv kört steget som DAC till både CD-drive och dator med mycket gott resultat.

Originalkartong finnes, så den kan skickas m bussgods el liknande.
Försteget finnes i Karlskoga, frugan är hemma och kan visa det.

5000:- P.O.K, du betalar frakten alt hämtar. (kostar 12.000 beggat på hifistället)

Decemberdeal! Jag bjuder på frakten vid snabb affär och skickar med bussgods för avhämtning till din egen terminal där du bor.


Dock så har jag sålt alla andra stereoprylar så demo kan i bästa fall ordnas hemma hos en kompis, och detta enbart om det är deal direkt efter. (dvs ren funktionstest för den tveksamma) Googla gärna mitt namn om ni är osäkra på min seriositet, har inget att vinna på o blåsa nån på trasiga apparater.

Hursom, maila mig ang frågor på jouni[at]ollilab[punkt]com
OBS! Inga frågor på forumet då jag inte hänger här längre...

Min fru ordnar skick/hämtning, tel 070-7700055

Ring INTE och tjöta med frågor ang steget till henne då hon är novis, ta allt med mig via mail. Hon löser leverans/betalningsbiten enbart.

Om ni prompt vill prata med mig, ring på +60 111 288 6580, malaysisk mobiltelefon. Det lär kosta skjortan. Och snälla tänk på att jag ligger +7h före sverige.

Precis denna modell är det:

http://www.hifistallet.se/hifi/visningsexemplar/tag-mclaren-dpa32r

Det finns även ett par bilder på det här, som Jag tagit med ganska så dålig kamera:

http://www.flickr.com/photos/ollilab/sets/72157625631325737/

happy shopping//Jouni Ollila...

Edited by - ollilaboratories on 2011/12/12 11:57:44
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000