HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vinter med Fredrik Lindström.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gcs
Member

5272 Posts

Posted - 2011/12/25 :  14:30:03  Show Profile Send gcs a Private Message  Reply
Ni borde lyssna på det här programmet som är mycket underhållande.

22:05 Vinter i P1
med Fredrik Lindström. Programledare, författare och språkhistoriker bland mycket annat.

De flesta av oss känner en stor avsky inför all (jul)reklam som bara blir värre och värre för varje år. Vem betalar allt detta? Jo det är vi själva och F.Lindström jämförde det med att när man förr skickade ut sina barn till att plocka det ris som dom senare skulle få stryk med. Lyssna själva i kväll P1 kl. 22:05.

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2011/12/25 :  14:44:24  Show Profile Send ninja a Private Message  Reply
Tack för det!

... fast jag håller inte med "flesta", jag tycker att det är minoritet som känner så, flesta sitter och tycker att det är tråkigt om man inte får reklam, tyvärr.
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2011/12/25 :  18:44:40  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/3649221.mp3

Nedladdat. Skall lyssnas på.
Go to Top of Page

Eref
Member

1029 Posts

Posted - 2011/12/26 :  14:33:57  Show Profile Send Eref a Private Message  Reply
Intressanta tankar kring jultraditioner och religion. Börjar alltmer inse att hifi också bör betraktas som en religion...

Project9+TorlaiDL103+VandenHulD502Hybrid+LehmannBlackCubeSE+SupraSword+Shanling stp80+OriginalLeonardo+GrundigAudiorama+AudioProB1.39
Go to Top of Page

gcs
Member

5272 Posts

Posted - 2011/12/26 :  15:58:09  Show Profile Send gcs a Private Message  Reply
quote:
Intressanta tankar kring jultraditioner och religion.
Ja men visst var det intrressant och underhållande.
quote:
Börjar alltmer inse att hifi också bör betraktas som en religion...
Jag är inte mycket för religioner och för mig har aldrig hifi tagit en sådan plats mitt liv. Jag vill bara kunna lyssna på musik på ett sätt som inte tråkar ut.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000