HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Besök hos KR Audio Prag
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

MasterChief
Member

259 Posts

Posted - 2012/10/08 :  16:11:12  Show Profile Send MasterChief a Private Message  Reply
Tack för ett intressant reportage med fina bilder!
Go to Top of Page

JMlab
Member

595 Posts

Posted - 2013/03/17 :  19:28:57  Show Profile Send JMlab a Private Message  Reply
Alesa Viac var verksam (ägde)? ett företag AVVT som skall ha haft med Ayon samt
Kron båda gör gällande att de övertog AVVT helt eller delvis och nu själv tillverkar div olika "egna" rör.
Finns det någon som kan hjälpa mig att bringa lite klarhet i det hela
Go to Top of Page

h00hbt
Member

111 Posts

Posted - 2013/04/07 :  21:39:00  Show Profile Send h00hbt a Private Message  Reply
Hej

Alesa Vaic anlitade och hade ett samarbete med dåvarande KR Enterprises att producera rör enl AVVT#180;s principer. Samarbetet lades ned i mitten av 1990 talet och idag produceras rör och förstärkare av KR Audio Electronics. Rör och förstärkare har sedan dess utvecklats av KR Audio Electronics. För mer information se http://www.kraudio.com

Jag har inget ekonomiskt intresse i KR Audio Electronics men min personliga uppfattning är att de idag är en av de absolut bästa producenterna av rör.

Mvh /H

If you don't like what you're doing, you can always pick up your needle and move to another groove.
Timothy Leary
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000