HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Härliga spolar strålande spolar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2012/10/09 :  21:29:24  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Efter att gått och dragit mig för att beställa dessa spolar. Bestämde jag mig till slut för att göra det från en firma i Norge som heter Dynabel. Ja, jag har faktiskt dragit mig i flera år, för spolarna har bara funnits vad jag vet just där.

Jag beställde 6 st av dessa, för nu jädrans måste jag ha dem. Jag fick betala en importavgift på 280 kr.Allt som allt gick hela affären på 1269 kr. När jag väl fått hem dem visade det sig naturligtvis att Hifikit har börjat med samma spolar. Hade jag vetat detta hade jag ju fått dem för 750 kr + frakt. Dessutom hade jag övertrasserat kontot.Det blev en mycket dyr affär.


Hur det kan bli om inte haspen är på

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2012/10/09 :  23:04:55  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
Men dom är feta!

/mvhff

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2012/10/09 :  23:19:54  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Ja, krävde fet plånbok också
Go to Top of Page

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2012/10/10 :  06:16:41  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message  Reply
Då kommer ju såklart frågan, vad ska du ha dem till

Heter egentligen Lindblom nu och är dessutom branschoknuten...
Go to Top of Page

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2012/10/10 :  16:42:50  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Hej Petter. Ja, det är inget akut som ska göras med dem just nu. Men jag måste ha några hemma så jag har något att mäta med. De sista jag hade gick åt till slavbasbygget. Så när det ändå skulle beställas några för mätmöjjligheter, var det lika bra att ta några extra. Men jag mådde dåligt av att Hifikit i samma veva också hade tagit hem dem, för de har inte haft dem tidigare. Men det här är typiskt för mig, jag hamnar alltid fel på något konstigt sätt. Ha en bra dag, Mikael.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000