HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 rör försteg till dynaco
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

my_name_is_nobody
Starting Member

39 Posts

Posted - 2013/04/06 :  12:01:38  Show Profile Send my_name_is_nobody a Private Message  Reply
Hejsan har ett par fina Dynaco mkIII som jag inte har nått försteg till. Och skulle vilja ha pas3 iof men jag skulle vilja se om det finns möjlighet att bygga ett rörsteg själv? helst skulle jag vilja ha med tonkontroll då jag gillar pilla till min egen smak.

Har ju hittat massor av scheman på nätet men tänkte höra om nån har nån erfarenhet av ett bygge själv av detta och skulle kunna ge nått tips
Jag ska inte ha riaa utan jag ska bara mata med en DAC så det ska bara vara en ingång..

mvh


Edited by - my_name_is_nobody on 2013/04/06 12:02:10

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/04/10 :  22:27:34  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Bygg en PAS3-klon!!!! Den har ju allt du behöver och lite till. Rören är väl inte världens hejigaste - ECC83 - men vott da fack!!!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000