HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Trevlig midsommar!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

jari
RödaTråden vinnare

4441 Posts

Posted - 2015/06/19 :  12:12:44  Show Profile Send jari a Private Message  Reply

Jomenvisst,glad midsommar.

Dared VP 845 förstärkare,Shuguang WE845,RCA vt231,Raytheon 6072A rör,Marantz cd6007 cd-spelare,Technics SL1500c skivspelare,AT VM 540ML pickup,Ino pi60s med es dämpmaterial högtalare,Diy silver sexfläta signalkabel,KLEI Classic Harmony rca-kontakt,Diy silver sexfläta + Fyrfläta enkardelig kopparkabel utan kontakter högtalarkabel,2 fyrflätor med enkardelig ledare,2 ledare till fas och nolla,4 till jord,med kopparkontakter nätkabel,Gigawatt PF-1E nätlist.

Sursill "Farligt käckt"

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2015/06/19 :  14:44:58  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Glad Midsommar till alla!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2015/06/19 :  14:45:13  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Glad midsommar på er.
Hoppas att det inte regnar lika mycker hor er som det gör här......

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

nikwin
100.000-klubben

587 Posts

Posted - 2015/06/19 :  17:04:18  Show Profile Send nikwin a Private Message  Reply
Glad Midsommar till alla.

//Niklas
Go to Top of Page

peterh
Semesterfirare

1056 Posts

Posted - 2015/06/19 :  20:05:43  Show Profile Send peterh a Private Message  Reply
Från ett soligt anholt önskar jag er alla en riktigt trevlig modsommar.
Och, om man tar det försiktigt med sillen och tillbehören blir midsommardagen bra den med !

Ha det trevligt!
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2015/06/20 :  13:46:43  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Gårdagens midsommarafton blev en aning sval men regnet uteblev - märkligt!
Idag har det varit soligt och skapligt varmt.

Glad midsommardag på er gubbar och gummor.
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8772 Posts

Posted - 2015/06/20 :  16:09:06  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Regnet uteblev inte alls, men vi fick ett litet uppehåll så att det gick att slänga på lite på grillen. Samtidigt gick jag runt med farsans sambos barnbarn som absolut inte blev blöt om fötterna, enligt egen uppgift. Tydligen lade sig vattnet bara lokalt uppepå mina gummistövlar. Att skorna var blöta efteråt måste ha gått till på något annat sätt.

Ha en fortsatt bra midsommarhelg hursomhelst!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000