HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Fantastiskt sommarprogram!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bernt Jansson
400.000-klubben

19764 Posts

Posted - 2013/07/17 :  14:30:11  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Bland det häftigaste och mest berörande jag någonsin hört!
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/216111?programid=2071
Extra aktuellt för mig känner jag, eftersom en av mina bästa vänner det senaste halvåret gått igenom leukemi (ett rent helvete! ) och nu är på väg tillbaka efter en lyckad behandling, inklusive benmärgstransplantation.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

lagun49
Member

138 Posts

Posted - 2013/07/18 :  00:40:50  Show Profile Send lagun49 a Private Message  Reply
Eftersom jag själv är transplanterad, och följt Marthas engagerade arbete med MOD, Mera Organ Donation, lyssnade jag naturligtvis på programmet. Mycket bra, att uppmärksamheten riktats mot organbristen i Sverige, fick själv vänta cirka 6 månader på mitt organ. Nu, 4 år senare, mår jag jättebra, och jag började jobba bara en månad efter transplantationen.

Lars G

Den som aldrig misslyckats har heller aldrig försökt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000