HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Problem med appar i Iphone
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2013/08/12 :  23:34:14  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Har ett litet problem som jag behöver hjälp med

Jag tog bort ett par appar men har upptäckt att det var någon som
jag faktiskt behövde, men när jag söker i App store så står det bara att man kan öppna appen, men hur får man tillbaka den i telefonen?

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död

Wing Zero
400.000-klubben

1097 Posts

Posted - 2013/08/13 :  07:50:01  Show Profile Send Wing Zero a Private Message  Reply
Vad händer om du trycker på öppna?

Musik är livet
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2013/08/13 :  08:00:22  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Ja då öppnas programet som det gjorde när det låg i "desktopen" i telefonen men det är ju bökigt att behöva gå in via App store och söka appen o sedan öppna den om man kan ha det liggande på desktoppen

Go to Top of Page

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2013/08/13 :  08:33:09  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply
Finns appen installerad finns den på startskärmen nånstans. Du kanske har flyttat den istället för att ta bort den?
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2013/08/13 :  08:38:02  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Har kollat flera ggr men hittar inte appen på startskärmen, mysko..

Go to Top of Page

Wing Zero
400.000-klubben

1097 Posts

Posted - 2013/08/13 :  12:52:36  Show Profile Send Wing Zero a Private Message  Reply
Kan det vara som så att den ligger på en annan sida. Du kan skapa flera sidor med valfritt antal appar på varje sida och sen så kan du skapa mappar som du kan ha flera appar i. För om du kan öppna appen så finns den i din telefon någonstans synlig.

Musik är livet
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000