HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Kan någon hjälpa mig att byta en glödlampa?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

e-robban
Member

331 Posts

Posted - 2013/08/13 :  17:44:07  Show Profile Send e-robban a Private Message  Reply
Jag har någon slags ikeapuckar i köket (fanns i lgh när vi flyttade in). Nu, 8 år senare, har 6 lagt av och jag kan inte begripa hur man får ut lampan ur sin armatur så...hjälp innan det eviga mörkret sänker sig över Norrland.
http://db.tt/aGgrRjPR
http://db.tt/5YtNVfAZ

"Just sit back and enjoy the magic of rock!"

fixarstig
Member

1752 Posts

Posted - 2013/08/13 :  19:11:07  Show Profile Send fixarstig a Private Message  Reply
Har för mig att glaset är låst med en fjäderring på nåt sätt. Svårt att beskriva i text men glaset ska ur i alla fall.

Mera bilder åt folket
Go to Top of Page

e-robban
Member

331 Posts

Posted - 2013/08/13 :  19:11:17  Show Profile Send e-robban a Private Message  Reply
Mystiskt...svaren försvann :(

Go to Top of Page

e-robban
Member

331 Posts

Posted - 2013/08/13 :  19:13:16  Show Profile Send e-robban a Private Message  Reply
Jag har tryckt o vridit o pustat o frustat men får väl försöka lite till...

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22011 Posts

Posted - 2013/08/13 :  19:41:17  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
quote:
Mystiskt...svaren försvann :(
Nja, ett så stort mysterium är det inte. Du har två trådar igång om samma sak: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=90166#1041687.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

fixarstig
Member

1752 Posts

Posted - 2013/08/13 :  20:21:56  Show Profile Send fixarstig a Private Message  Reply
Kom ihåg att glaset kan vara fastlimmat av fett

Mera bilder åt folket

Edited by - fixarstig on 2013/08/13 20:22:13
Go to Top of Page

e-robban
Member

331 Posts

Posted - 2013/08/13 :  21:13:50  Show Profile Send e-robban a Private Message  Reply
Aj då det måste blivit nån vajsing när jag backat i webläsarn :( ursäkta mitt virtuella bordsskick. går det att slå ihop dem?

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22011 Posts

Posted - 2013/08/14 :  21:34:16  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Sånt händer.

Tyvärr stöttar inte mjukvaran ihopslagning av trådar.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

e-robban
Member

331 Posts

Posted - 2013/08/14 :  21:59:48  Show Profile Send e-robban a Private Message  Reply
Tack för det. Browsern som är standard på min SamsungG2 är rätt tålamodsprövande emellanåt.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000