Author |
Topic  |
|
Lech
Member

1353 Posts |
Posted - 2013/09/10 : 10:38:14
|
Någon som vet vad man får/kan få överfört via blutooth från IPHONE 4??
När jag parar min telefon med datorn ( bärbar Compac ) så får jag endast headseat med.
Inet support och apple support Vet inte eller vill inte ge råd.
Oersättligt på sjukhuset men det är väl en platta jag skulle ha men den har jag ingen användning av ( om jag kommer härifrån ) tacksam för hjälp/råd.
MVH Lech |
Analog,purist,fanatiker Allt var inte bättre förr,men det mesta. |
|
secanbj
Member

641 Posts |
Posted - 2013/09/10 : 10:46:54
|
Hej Lech
När man pratar om Bluetooth så kallar man det "connection profiles"
http://support.apple.com/kb/HT3647
I denna länk ser du vad de heter och under tabellen finns en kort förklaring vad det kan / betyder
/Anders |
 |
|
Joda
fd. David_Web, Klubbmästare, Svavel

1407 Posts |
Posted - 2013/09/10 : 11:54:10
|
Ja iPhones BT support är värdelös, man kunde ju tänka sig att tex skicka kontaktinformation över BT mellan telefoner skulle vara supportat men icke. |
Is that him? That's the buffet table. Well, how can we be sure unless we question it? The D just stands for digital. The amp turns itself on and off between notes to save power. Yeah! I love reading, and my head isn't even close to the shape of an egg! It's more the shape of an apple, or maybe an orange, but a BIG orange, more like a grapefruit really... Är klubbmästare i SVAVEL. |
 |
|
Lech
Member

1353 Posts |
Posted - 2013/09/10 : 14:54:04
|
Tack för hjälpen ,då ska det alltså funka , nu får jag bara ljud ingen bild överfört. Eller tänker jag fel ?? Bluetooth inställningar i datorn har "ruta" att bocka i för Video/bild. MVH Lech |
 |
|
secanbj
Member

641 Posts |
Posted - 2013/09/10 : 15:35:32
|
Som jag tolkar apple's sida så kan den inte hantera bildöverföring, endast ljud. Försöker du skicka ljud och bild från IOS till dator eller tvärtom?
/Anders |
 |
|
Lech
Member

1353 Posts |
Posted - 2013/09/10 : 15:42:01
|
Från IOS (IPHONE 4 ) till Datorn.Bild och ljud alltså. MVH Lech |
 |
|