HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 "Testpiloter för WiMP-HiFi sökes!"
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2013/09/18 :  21:20:27  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Vi fick ett mail från de som håller på med WiMP.

De ligger i startgroparna för att lansera "WiMP-HiFi" som är en strömmande tjänst för FLAC/AFLAC. De vill erbjuda några HiFiForum-medlemmar att bli testpiloter i sex månader. Deras tjänst funkar på både Android och IOS.

Det finns alltid något "finstilt" med sådana här erbjudanden så jag kollade lite närmare, men det verkar som om det är "fair and square" testflygning de vill erbjuda, "no strings attached".

Så, min fråga är, är det någon som vill vara med och testa det här? Om så är fallet skicka din mail-adress till mig via PM så vidarebefordrar jag kontakten.

Först till kvarn....

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Joda
fd. David_Web, Klubbmästare, Svavel

1407 Posts

Posted - 2013/09/18 :  21:31:09  Show Profile Send Joda a Private Message  Reply
Hade jag inte levt kvar i stenåldern och haft en intelligent telefon hade jag hoppat på direkt.
Men som det är nu är jag nog inte jätteanvändbar som testpilot om dom inte vill ha feedback för dator, interface mm.

Så det finns säkert andra som njuter mer av testperioden, och att ha bara för att känns fel då.

Is that him?
That's the buffet table.
Well, how can we be sure unless we question it?

The D just stands for digital. The amp turns itself on and off between notes to save power.
Yeah! I love reading, and my head isn't even close to the shape of an egg!
It's more the shape of an apple, or maybe an orange, but a BIG orange, more like a grapefruit really...

Är klubbmästare i SVAVEL.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2013/09/18 :  21:33:39  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Ja du har rätt, det här handlar om att njuta av musiken.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Freddy
Member

70 Posts

Posted - 2013/09/18 :  21:59:46  Show Profile Send Freddy a Private Message  Reply
Detta låter ju intressant, använder ju redan WIMP. Gällde detta bara via Android/IOS eller kan man nyttja "WIMP-HiFi" på datorn också?
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2013/09/19 :  21:11:39  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Oj, oj, oj, min PM box svämmar över! Det var bara fem "testpilot"-platser så det blir tyvärr många som blir utan.

@Freddy, sorry för sent svar. Jag vet inte. Men, eftersom du var bland de första att PMa intresse så kan du väl berätta för oss andra?

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000