HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Hörlursförstärkare med C3g
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Ryssen
100.000-klubben

8245 Posts

Posted - 2013/11/03 :  21:09:49  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Blir ju bra,om du inte redan har ett försteg framför då?

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-

Edited by - Ryssen on 2013/11/03 21:35:29
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/11/03 :  21:14:14  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
@Bardis: ska du ha flera ingångar och fjärr kolla: Fjärris med ingångsväljare men ful kontroll
Go to Top of Page

Oblivion

458 Posts

Posted - 2013/11/06 :  18:09:24  Show Profile Send Oblivion a Private Message  Reply
C3g är ett väldigt roligt rör, väldigt fina kurvor både triod och pentodkopplat. kom över ett antal för några år sedan billigt.

Jag har dock inte byggt något seriöst med mina, bara byggt små experiment och kört dem i min curve-tracer och beundrat kurvorna.

Här triodkopplat

vill man inte ha en loctalsockel så kan man alltid byta sockel till en octal och på köpet få ett väldigt fint sken.

btw ingen som har ett 50-tal C3m eller ännu bättre C3o och vill byta dem mot C3g?

I used to play with mercury and when I broke a tube, I always tasted the cathode and the getter because they tasted weird...
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8245 Posts

Posted - 2013/11/06 :  18:18:55  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Varför ska du fresta oss sådär?...

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

Bardis

3343 Posts

Posted - 2013/11/06 :  19:00:14  Show Profile Send Bardis a Private Message  Reply
Mmm

Modda allt som går att modda!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000