HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 bluetooth-högtalare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kallelkpg
Member

392 Posts

Posted - 2014/07/30 :  14:16:03  Show Profile Send Kallelkpg a Private Message  Reply
Hej!

Gjorde häromdagen innan jag skulle iväg på semester ett riktigt dampinköp av en blåtandshögtalare. Tänkte det kunde va smidigt i husvagnen, på stranden, i trädgården el när man är iväg på annat. Det har det onekligen varit. Är dock lite besviken på ljudet trots att det va affärens bäste rekomendation i prisklassen. 1900kr.

Jag köpte en Jawbone Big Jambox. http://www.netonnet.se/art/ljud-och-horlorar/barbart_ljud/portabla-hogtalare/Jawbone-BigJamboxRedDot/188010.4329/

Det tekniska verkar riktigt bra med sammankoppling etc. Men jag tycker det saknas ganska mycket av de övre frekvenserna och diskanten låter lite digital på något vis. Dock skall denna om jag läser runt vara ganska bra så man kanske inte kan önska för mycket?

Någon som jämfört olika modeller? Funderar på om jag skall byta el om det kanske inte blir bättre för 1900kr?!

MVH
Kalle

en väldans massa grejer...

Edited by - Kallelkpg on 2014/07/30 14:20:57
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.18 sekunder. Snitz Forums 2000