HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Nytt trähölje - Pioneer SX-1050
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2014/09/28 :  11:44:48  Show Profile Send elektronror a Private Message  Reply
Min Pioneer SX-1050 förtjänar ett nytt hölje men jag har svårt att hitta det trä som behövs. Jag vill inte bygga i mdf och limma på lite faneér utan det ska vara solitt trä. Har siktat in mig på någon valnöt men hittar bara stora ark för flera tusen. Någon som vet var man kan hitta lite mindre bitar till priser man har råd med?

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2014/09/28 :  13:41:45  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Har du kollat hos nåt mindre snickeri-/möbelsnickeri? De brukar ha nån spillbit eller två?
/M
Go to Top of Page

elektronror
Member

390 Posts

Posted - 2014/09/28 :  14:54:54  Show Profile Send elektronror a Private Message  Reply
Har tänkt att göra det men det finns i stort sett inget rent snickeri här i Jönköping.

Grace F9, Grace G-940, Kenwood KD-500, Yamaha CA-2010, Yamaha NS-1000M
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000