HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Bästa appen till Squeezebox?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2014/12/31 :  12:06:53  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Jag har testat några gratisappar för att styra min Slimdevices Transporter (Squeezebox), men inte varit riktig nöjd med någon av dem.
Vilken app (android) rekommenderar ni? Gratis eller betal spelar ingen roll bara den är bra.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2015/01/01 :  22:50:54  Show Profile Send Mattias a Private Message  Reply
Squeeze Commander är den bästa anser jag.
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2015/01/02 :  00:39:01  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Håller på att testa Squeeze Commander, men vi kommer inte riktigt överens - än.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

Jojje66
100.000-klubben

381 Posts

Posted - 2015/01/02 :  08:37:48  Show Profile Send Jojje66 a Private Message  Reply
Jag använder också Squeeze Comander och tycker att den funkar jättebra. Vad är det du inte gillar?
Go to Top of Page

Wader
Member

460 Posts

Posted - 2015/01/02 :  10:28:35  Show Profile Send Wader a Private Message  Reply
Samma här, jag använder också squeeze commander och har gjort det i många år. funkar bra tycker jag.

Dancing in the shadows of my memories.
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2015/01/04 :  02:37:10  Show Profile Send svanbo a Private Message  Reply
Ytterligare en röst på Squeeze commander, den är inte perfekt men tror inte det finns någon bättre.
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2015/01/04 :  10:23:39  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Nu är ju inte jag ngn rutinerad Squeezare men vad är det för fel på Logitech's Squeeze Controller?
Den funkar väl alldeles utmärkt?
/M

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd

Edited by - AlfaGTV on 2015/01/04 10:26:44
Go to Top of Page

Wader
Member

460 Posts

Posted - 2015/01/04 :  16:17:06  Show Profile Send Wader a Private Message  Reply
Jag har båda men av någon anledning brukar jag bara squeezecommander, kan inte riktigt peka på varför.

Dancing in the shadows of my memories.
Go to Top of Page

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2015/01/07 :  17:50:22  Show Profile Send Zombie a Private Message  Reply
Squeezer?

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2015/01/19 :  10:27:03  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Squeeze commander här också. Det jag saknar är en widget så jag kan styra från hemskärmen utan att behöva öppna upp appen. Av samma orsak saknar jag funktionaliteten att man kan styra uppspelning från låsskärmen.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000