HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 THAM15 efterlyses inför bygge
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MattiasBGD
Starting Member

12 Posts

Posted - 2015/06/14 :  20:05:41  Show Profile  Visit MattiasBGD's Homepage Send MattiasBGD a Private Message  Reply
Hej,

Mattias heter jag är inte speciellt aktiv här men det går ju alltid att ändra på :) mest aktiv på minhembio forum och faktiskt.se

Efterlyste om någon har THAM15 horn på faktiskt.se som man skulle kunna provlyssna för ett framtida byggprojekt och fick tipset att fråga här istället.
Hade varit väldigt tacksam om man fick kontakt med någon vänlig själ som vill dela med sig utav en provspelning.

Vänliga Hälsningar
Mattias Vendel
Bollebygd

Driver: V&L Audio Handelsbolaget

MattiasBGD
Starting Member

12 Posts

Posted - 2015/06/15 :  20:37:26  Show Profile  Visit MattiasBGD's Homepage Send MattiasBGD a Private Message  Reply
100 visningar och inget napp kanske skulle söka dom som byggt här på forumet ifall dom inte är speciellt aktiva längre... jag är helt ofarlig och bjuder gärna in till kaffe och demo utav mina projekt ;)

Driver: V&L Audio Handelsbolaget
Go to Top of Page

Schack
Member

269 Posts

Posted - 2015/06/16 :  10:13:09  Show Profile Send Schack a Private Message  Reply
Hej!

Hade du valt att bygga en Tham 12:a,
Har jag så du kan lyssna på nere i Kristianstad.
MVH
Per

Varför köpa något.när man kan bygga det själv.
Go to Top of Page

MattiasBGD
Starting Member

12 Posts

Posted - 2015/06/16 :  19:59:03  Show Profile  Visit MattiasBGD's Homepage Send MattiasBGD a Private Message  Reply
Tack för inbjudan, vem vet kanske har vägarna förbi är född i Kristianstad och uppväxt i Ballingslöv men har bara farmor och några kompisar i Hässleholm.

Driver: V&L Audio Handelsbolaget
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2015/06/17 :  20:23:34  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
Ge inte upp redan, det är inte alla som är här och läser flera ggr/dag, eller ens varje dag. Rätt vad det är kanske du får napp.

J. Ullberg
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2015/06/18 :  08:11:43  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message  Reply
Sett till forumposter och de mail jag fått så verkar det vara rejält glest med THAM byggen I Sverige jämfört med andra länder, hade du varit i exempelvis England istället så hade du nästan snubblat över dem, men det har säkerligen byggts mer än det postas om, så håll ut.

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page

MattiasBGD
Starting Member

12 Posts

Posted - 2015/06/18 :  20:32:33  Show Profile  Visit MattiasBGD's Homepage Send MattiasBGD a Private Message  Reply
Martinsson himself i egen hög person :)

Har en bekant i Motala som har alla delar liggandes till 2st THAM 15" men det är lite långt bort tyvärr. I annat fall kanske jag helt enkelt bygger olyssnat har dock inte budget just nu att inhandla B&C 15TBX100 men har ett AE TD15H+ som förhoppningsvis dyker upp under sommaren. Kanske är bäst att leka lite med hornresp så det blir så bra som möjligt för AE elementet.

Driver: V&L Audio Handelsbolaget
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000